Українці скаржаться на проблеми у роботі мобільних операторів та мессенджерів. Причина – значні навантаження на мережу. Інформація про можливі відключення мобільного звʼязку та інтернету не відповідає дійсності.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Мобільний звʼязок та інтернет
Українські оператори та провайдери продовжують надавати послуги громадянам. «Звʼязок працює, хоча з навантаженням. Інтернет теж норм», – написала у Facebook прес-служба Vodafone Ukraine.
Інші оператори – Kyivstar та lifecell – кажуть, що продовжують працювати у штатному режимі. «Мережа наразі витримує значні навантаження. Через це дзвінки можуть відбуватися не з першого разу», – пояснює пресслужба Kyivstar.
Мобільний інтернет LTE та 3G теж працює. Месенджери та онлайн-сервіси завантажуються довше, бо надто велика кількість користувачів почали вмикати їх, перенавантажуючи мережу.
«Просимо здійснювати телефонні виклики та обмін повідомленнями у межах необхідності. Якщо не можете додзвонитись – здійснюйте обмін СМС-повідомленнями», – пише Держспецзвʼязку.
За словами відомства, оператори та провайдери продовжуватимуть надавати послуги громадянам. Системи управління комунікаційними мережами переведені на надзвичайний режим управління.
Кібератаки
З 23 на 24 лютого український кіберпростір зазнавав масованих атак. «Атаки на всі базові інформаційні ресурси відбувалися та відбуваються без зупинок. Наразі все стабільно», – написав очільник Міністерства цифровох трансформації Михайло Федоров.
Деякі вебресурси відключили, щоб захистити їх від атак. Портал та мобільний застосунок «Дія» продовжують працювати стабільно.
- Категорія
- Картина дня
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.