Українці скаржаться на проблеми у роботі мобільних операторів та мессенджерів. Причина – значні навантаження на мережу. Інформація про можливі відключення мобільного звʼязку та інтернету не відповідає дійсності.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Мобільний звʼязок та інтернет
Українські оператори та провайдери продовжують надавати послуги громадянам. «Звʼязок працює, хоча з навантаженням. Інтернет теж норм», – написала у Facebook прес-служба Vodafone Ukraine.
Інші оператори – Kyivstar та lifecell – кажуть, що продовжують працювати у штатному режимі. «Мережа наразі витримує значні навантаження. Через це дзвінки можуть відбуватися не з першого разу», – пояснює пресслужба Kyivstar.
Мобільний інтернет LTE та 3G теж працює. Месенджери та онлайн-сервіси завантажуються довше, бо надто велика кількість користувачів почали вмикати їх, перенавантажуючи мережу.
«Просимо здійснювати телефонні виклики та обмін повідомленнями у межах необхідності. Якщо не можете додзвонитись – здійснюйте обмін СМС-повідомленнями», – пише Держспецзвʼязку.
За словами відомства, оператори та провайдери продовжуватимуть надавати послуги громадянам. Системи управління комунікаційними мережами переведені на надзвичайний режим управління.
Кібератаки
З 23 на 24 лютого український кіберпростір зазнавав масованих атак. «Атаки на всі базові інформаційні ресурси відбувалися та відбуваються без зупинок. Наразі все стабільно», – написав очільник Міністерства цифровох трансформації Михайло Федоров.
Деякі вебресурси відключили, щоб захистити їх від атак. Портал та мобільний застосунок «Дія» продовжують працювати стабільно.
- Категорія
- Картина дня
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.