Категорія
Новини
Дата

Nestle створила бренд рослинного молока. Цьому ринку пророкують зростання

1 хв читання

Швейцарська компанія Nestle створила бренд рослинного молока під назвою Wunda. Вона хоче скласти конкуренцію Alpro і Oatly на зростаючому ринку альтернативних молочних продуктів, пише Bloomberg.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Веганське молоко Wunda на основі гороху надійде в продаж у Франції, Нідерландах і Португалії в найближчі тижні. Пізніше продукт з'явиться в інших європейських країнах.
  • Основну частину доходів Wunda буде приносити супермаркети, однак молоко також будуть продавати в ресторанах і кафе.
  • Напої Wunda виробляються з жовтого горошку з Франції та Бельгії, який допомагає підвищити вміст білка.
  • Wunda також планує розробити інші продукти без тваринного молока, такі як йогурт.

Важливі цифри

Згідно з даними Euromonitor, до 2024 року ринок замінників тваринного молока в Західній Європі, обсяг якого оцінюється в $2,8 млрд, виросте приблизно на 30%.

Контекст

Найбільша в світі компанія з виробництва продуктів харчування Nestle почала заходити на ринок веганських продуктів повільніше за конкурентів. Danone зробила ставку на продукти рослинного походження в 2017 році, коли купила компанію з виробництва продуктів та напоїв на рослинній основі WhiteWave.

Danone продає альтернативи молочним продуктам під брендом Alpro. Також Danone розширює виробництво веганського сиру і майонезу з метою збільшити дохід від виробництва рослинної продукції з $3 до $6 млрд до 2025 році.

Nestle створила бренд Wunda після того, як шведський виробник веганського молока Oatly подав заявку на IPO в США.

Nestle все частіше працює з гороховим білком для виробництва таких продуктів, як тунець, ковбаса і альтернативи бургерам. На початку року компанія заявила про випуск першого веганського батончика - KitKat V. При створенні цього батончика замість молока використовують рисову суміш.

Споживачі звертають увагу на альтернативи тваринному молоку через проблеми навколишнього середовища – близько 270 млн дійних корів у світі є джерелом парникових газів, а для виробництва молока потрібні такі природні ресурси, як вода і ґрунт.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд