Цифрова платформа сприяння експорту Nazovni допомагає українського бізнесу в умовах воєнного часу. Після 24 лютого було отримано 319 запитів від експортерів, повідомив в інтервʼю Forbes міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
Ключові факти
- Є конкретний позитивний результат – 357 запитів від 93 українських компаній на пошук партнерів за кордоном і вирішення проблемних питань. З них 319 – після 24 лютого. «Тобто є потреба, попит у бізнесу», – наголосив Кулеба.
- Після початку повномасштабного вторгнення РФ, важливо було створити максимально сприятливі умови торгівлі для українського бізнесу на зовнішніх ринках, зазначив міністр.
- «Звідси зʼявилося загальне обнулення ставок з боку ЄС, Великої Британії, Канади та Австралії на всі товари. Ми створили середовище і дали бізнесу один з інструментів, як цим середовищем скористатися», – додав Кулеба.
Контекст
Nazovni – це цифрова платформа МЗС, створена наприкінці 2021 року, яка відкриває нові експортні можливості для українського бізнесу. Як зазначали в МЗС, платформа надає українським компаніям можливість зручної та ефективної взаємодії з українськими посольствами в світі.
Отримавши запити бізнесу, посольства конвертують їх в нові зв‘язки та контракти за кордоном.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.