Категорія
Новини
Дата

Польські фермери відновлять блокаду ПП «Медика – Шегині» з 4 січня

1 хв читання

У четвер польські фермери з організації «Підкарпатське ошукане село» планують відновити призупинену напередодні Різдва акцію протесту та блокаду прикордонного переходу «Медика – Шегині». Про це повідомило агентство PAP з посиланням на представника страйкарів.

Ключові факти

  • «Ми не отримали письмового підтвердження, що наші вимоги будуть виконані, тому ми продовжуємо акцію протесту», – заявив у коментарі агентству лідер організації Роман Кондрув.
  • Він нагадав, йдеться про декларацію, підписану премʼєр-міністром, оскільки саме він «керує всією країною».
  • У разі відсутності письмової декларації, в четвер о 8:00 ранку біля переходу «Медика – Шегині» відбудеться пресконференція, на якій буде оголошено, що вони відновлять свій протест і знову заблокують перетин кордону.
  • Кондрув заявив, що цього разу протест буде більш жорстким – вони планують пропускати з черги по одному автомобілю на годину. Легкові автомобілі, автобуси та вантажівки пропускатимуть, але тільки з гуманітарною допомогою, військовою технікою, небезпечними вантажами й харчами, що швидко псуються. 

Контекст

Польські фермери розпочали протест 23 листопада, а 24 грудня призупинили його. Напередодні до Медики приїхав міністр сільського господарства Чеслав Сєкєрський, який запевнив, що вимоги фермерів будуть виконані. Тоді лідер «Підкарпатського ошуканого села» заявив, що вони мають намір отримати письмові запевнення у тому, що їхні вимоги будуть виконані. Зокрема, вони потребують дотацій на закупівлю кукурудзи й залишення сільськогосподарського податку без змін.

27 грудня польський премʼєр Дональд Туск заявив, що Польща близька до того, щоб припинити блокаду українського кордону. Він заявив, що обговорить питання блокування кордону далекобійниками з президентом України Володимиром Зеленським під час свого візиту до Києва.

Крім фермерів, пункти пропуску також блокують представники польських перевізників. Основна їхня вимога – скасування так званого транспортного безвізу для українських міжнародних перевізників. Польські перевізники, які мають найбільший автопарк у ЄС, остерігаються конкуренції з українськими перевізниками, тому намагаються вибити для себе преференції.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд