Постачання провідних китайських виробників смартфонів Xiaomi, Oppo та Huawei скоротилися, як мінімум, удвічі з початку війни. Китайські бренди займають близько 60% російського ринку смартфонів. Про це пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти:
- Найбільші китайські виробники смартфонів скорочують свої поставки до Росії через обвал рубля й західні санкції, попри тиск Пекіна підтримати Володимира Путіна після його вторгнення в Україну.
- «Відкрито оголошувати про зупинення продажів на російському ринку як Apple, так і Samsung – політично чутливо», – сказав виданню один із колишніх керівників Xiaomi. – Але з погляду бізнесу є сенс залишатися осторонь і дивитися, що буде далі».
- Скорочення показують, що зусилля президента Китаю Сі Цзіньпіна та його колеги Путіна щодо встановлення тісних особистих відносин не захищають китайські групи від економічних наслідків війни. Санкції також заважають китайським компаніям використати можливості, створені результатом західних груп із Росії, пише видання.
Контекст:
Китайські фабрики розраховували на Росію у своєму закордонному зростанні, міцно закріпившись у країні з населенням 140 млн людей. Двостороння торгівля досягла $146 млрд минулого року. На Китай припадало близько 14% російського імпорту.
Обсяг російського ринку смартфонів за підсумками 2021 року склав 29,4 млн штук, знизившись на 7% відносно 2020-го. Найбільшим постачальником смартфонів була залишається компанія Samsung з часткою на ринку — до 20,3%. На другому місці була компанія Apple.
1 березня вона заявила про припинення продажів усієї своєї продукції у Росії. 5 березня Samsung заявила, що зупиняє постачання до Росії чипів, смартфонів і побутової техніки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.