У 2023 році компанія Porsche передала 320 221 авто клієнтам у всьому світі, що на 3% більше, ніж у 2022 році. Продажі спорткара 911 збільшилися на 24%, Taycan – на 17%, ідеться у пресрелізі автовиробника з німецького Штутгарта.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
Ключові факти
- Клієнтам у Європі (окрім Німеччини) минулого року доставлено 70 229 Porsche, що на 12% більше, ніж у 2022 році. На внутрішньому ринку Німеччини продажі підвищилися на 10% – до 32 430 авто.
- У Північній Америці зафіксовано зростання на 9%. На цьому ринку було реалізовано 86 059 авто – це найбільший регіон продажів для Porsche у 2023 році.
- У Китаї клієнти отримали 79 283 авто: зменшення продажів на 15% відбулося через довготривалу складну економічну ситуацію в регіоні.
- Загалом у 2023 році відбулося зростання поставок авто на 16% на ринках, що розвиваються: Африка, Близький Схід та Азія (крім Китаю) – було передано 52 220 Porsche.
- У 2023-му продажі культового спорткара 911 збільшилися на 24% – це найбільше зростання продажів серед усього модельного ряду Porsche. Клієнтам у всьому світі поставлено 50 146 авто.
- Двозначний приріст продажів характерний і для Taycan – авто отримали 40 629 клієнтів (+17%).
- Найпопулярнішою моделлю залишається Cayenne – 87 553 проданих авто. Зниження продажів на 8%, порівняно з 2022 роком, пов’язане з декількома факторами: зміною моделі, поступовим запуском із квітня нового покоління у всьому світі, а також оновленням програмного забезпечення для плагін-гібридів.
- Продажі Macan залишилися на торішньому рівні – реалізовано 87 355 авто. За останній рік продажі першого покоління Panamera склали 34 020 авто. Нове покоління розкішного седану, прем’єра якого відбулася в листопаді, буде доступне клієнтам уже цього року. Моделі 718 Boxster і 718 Cayman доставили у кількості 20 518 спорткарів (+13%).
Контекст
Інший виробник розкішних авто Rolls-Royce, власником якого є BMW, реалізував в 2023 році 6032 автомобілі, дещо перевершивши попередній рекорд компанії за 2022 рік з 6021 проданим авто. Зростання обсягів продажу компанія повʼязує з великим попитом на моделі Cullinan, Ghost і Phantom, а також на електричну Spectre.
Найбільше авто Rolls-Royce придбали в США, яким поступилися місцем Китай і Гонконг. У Європі, а також у Великій Британії, купівлі автомобілів цієї компанії теж зросли. На Близькому Сході збільшення попиту на розкішні авто повʼязують із високим запитом на індивідуальний дизайн, а в Південній Кореї – зі зростанням інтересу до предметів розкоші.
За даними Укравтопрому, у 2023 році в Україні продали майже 61 000 нових автомобілів. Це на 60% більше, ніж у 2022 році.
Лідером у сегменті нових авто на українському ринку стала Toyota. Українці минулого року купили 10 197 нових машин цього автовиробника.
Друге місце посів Renault. Українці минулого року купили 5790 нових авто. На третьому місці Volkswagen (5627 авто).
До десятки найпопулярніших автомобільних брендів в Україні у 2023 році також увійшли Skoda, BMW, Hyundai, Mercedes-Benz, Suzuki, Mazda та Nissan. Їхні продажі, як мінімум, вдвічі менші, ніж продажі компанії Toyota.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.