Категорія
Новини
Дата

Реклама в Grok. Ілон Маск хоче монетизувати ШІ та подолати кризу з рекламодавцями

1 хв читання

Ілон Маск анонсував запуск реклами в чатботі Grok – штучному інтелекті платформи X. Таким чином він планує дати друге життя рекламному бізнесу соцмережі після відходу CEO Лінди Яккаріно. Grok зможе показувати рекламу, а xAI допоможе брендам з автоматизацією та таргетингом оголошень, пише FT.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі

  • Під час трансляції для рекламодавців Маск заявив, що компанія дозволить брендам платити за появу у відповідях Grok. «Ми зосереджувались на тому, щоб Grok став найрозумнішим і найточнішим ШІ у світі, і, думаю, ми це зробили. Тепер час подумати, як платити за дорогі GPU (графічні процесори)», – сказав Маск.
  • Він повідомив, що X впровадить автоматизоване розміщення реклами та нові алгоритми таргетингу на базі xAI. Команда X раніше мала проблеми з релевантністю реклами, визнають інсайдери, і Маск сподівається змінити це за допомогою ШІ.
  • Вихід на зв’язок із рекламодавцями відбувся через місяць після звільнення CEO Лінди Яккаріно, яка була зв’язковою між бізнесом і Маском. Раніше Маск неодноразово різко критикував рекламодавців, які припиняли співпрацю з X.
  • Цього разу Маск був більш стриманим, проте не всі рекламні агентства долучилися до дзвінка – частина брендів досі уникає X через проблеми з модерацією.
  • У листі до рекламодавців X повідомив про «повну трансформацію» за останні два роки. Компанія покращила аукціони, що зменшило вартість реклами, та оновила моделі, які відслідковують конверсії. За даними X, кількість конверсій у веб-рекламі зросла на 40% з червня, а середня вартість реклами знизилася на 7% квартал до кварталу.

Контекст

Попри побоювання, що реклама в ШІ може викликати негативну реакцію користувачів, рекламодавці давно хочуть купувати слоти в чатботах. OpenAI офіційно заявила, що не планує додавати рекламу в ChatGPT, однак бренди вже експериментують з тим, як потрапити в результати відповіді ботів органічно.

X наразі активно просуває Grok серед платних користувачів, а також збирає інвестиції, щоб наздогнати конкурентів у гонці ШІ – Meta, OpenAI та Google.

За даними WSJ, інша компанія Маска – SpaceX – погодилася інвестувати $2 млрд у xAI. Очікується, що ця Інвестиція стане частиною більшого фінансування на суму $10 млрд, яке координує Morgan Stanley. 

Водночас xAI активно нарощує інфраструктуру та розробляє Grok 4 – останню версію чат-бота, яку в компанії називають «найрозумнішою ШІ-моделлю у світі».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні