Категорія
Новини
Дата

Сервіс таксі Bolt оцінили у $4,75 млрд. Компанія планує розвивати сервіс доставки продуктів

Естонський сервіс виклику таксі Bolt у ході нового раунду інвестицій оцінили у $4,75 млрд. Це понад удвічі більше в порівнянні з попереднім раундом у грудні минулого року – тоді оцінка склала трохи більше $2 млрд, пише CNBC.

29 лютого буває раз на 4 роки.💸 Тому ми даруємо 40% знижки на річну диджитал-підписку на сайт Forbes. Вартість зі знижкою — 1079 грн/рік. Діє з промокодом F29 тільки 28-29 лютого. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Компанія залучила $713 млн від нових інвесторів – Sequoia і керуючих фондами Tekne і Ghisallo, а також існуючих інвесторів – G Squared, D1 Capital і Naya.
  • Bolt направить інвестиції на розширення своїх існуючих сервісів і розвиток нового напрямку – доставки продуктів Bolt Market. Компанія планує запустити його протягом наступних декількох місяців у 10 європейських державах: у країнах Балтії й Центральної Європи, у Швеції, Португалії, Хорватії та Румунії.
  • Глобальні інвестиції сприятимуть швидшому масштабуванню бізнесу, зазначив Forbes керівник напрямку замовлення поїздок компанії Bolt в Україні Сергій Павлик. «Зокрема, у 2022 році планується запустити послуги на замовлення поїздок, доставки їжі та прокат електросамокатів у нових українських містах», – каже він.

Контекст

Bolt, раніше відомий як Taxify, починав як застосунок для виклику таксі в Естонії. З того часу компанія розширила перелік своїх послуг, включаючи доставку їжі з ресторанів Bolt Food, таксі Bolt Drive, оренду електросамокатів і велосипедів.

Наразі Bolt має понад 75 млн користувачів в 45 країнах Європи та Африки. На український ринок таксі компанія вийшла у 2016 році. Тоді вона склала конкуренцію українському сервісу Uklon та американському Uber, який зайшла на ринок того ж року. За даними AppAnnie, у березні 2020 року застосунок Uber мав 3,7 млн активних сесій в Україні, у Uklon – 2,6 млн, Bolt – 1,7 млн. За даними Uber, сервіс також лідирував за кількістю скачувань в App Store і Google Play – 4,3 млн. В Uklon близько 3 млн завантажень, у Bolt – понад 2 млн.

З жовтня 2020 року Bolt запустив в Україні сервіс доставки їжі. Компанія почала конкурувати з уже існуючими сервісами, зокрема українським Rocket та іспанським Glovo. Цікаво, що у лютому 2019‑го запустився Uber Eats, але вже через рік пішов із ринку. 

Попит на доставку різко зріс із початком пандемії COVID-19. Український ринок торік збільшився у шість-сім разів у порівнянні з показниками попереднього року, пише AIN.UA.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні