Категорія
Новини
Дата

Сервіс таксі Bolt оцінили у $4,75 млрд. Компанія планує розвивати сервіс доставки продуктів

1 хв читання

Естонський сервіс виклику таксі Bolt у ході нового раунду інвестицій оцінили у $4,75 млрд. Це понад удвічі більше в порівнянні з попереднім раундом у грудні минулого року – тоді оцінка склала трохи більше $2 млрд, пише CNBC.

Ключові факти

  • Компанія залучила $713 млн від нових інвесторів – Sequoia і керуючих фондами Tekne і Ghisallo, а також існуючих інвесторів – G Squared, D1 Capital і Naya.
  • Bolt направить інвестиції на розширення своїх існуючих сервісів і розвиток нового напрямку – доставки продуктів Bolt Market. Компанія планує запустити його протягом наступних декількох місяців у 10 європейських державах: у країнах Балтії й Центральної Європи, у Швеції, Португалії, Хорватії та Румунії.
  • Глобальні інвестиції сприятимуть швидшому масштабуванню бізнесу, зазначив Forbes керівник напрямку замовлення поїздок компанії Bolt в Україні Сергій Павлик. «Зокрема, у 2022 році планується запустити послуги на замовлення поїздок, доставки їжі та прокат електросамокатів у нових українських містах», – каже він.

Контекст

Bolt, раніше відомий як Taxify, починав як застосунок для виклику таксі в Естонії. З того часу компанія розширила перелік своїх послуг, включаючи доставку їжі з ресторанів Bolt Food, таксі Bolt Drive, оренду електросамокатів і велосипедів.

Наразі Bolt має понад 75 млн користувачів в 45 країнах Європи та Африки. На український ринок таксі компанія вийшла у 2016 році. Тоді вона склала конкуренцію українському сервісу Uklon та американському Uber, який зайшла на ринок того ж року. За даними AppAnnie, у березні 2020 року застосунок Uber мав 3,7 млн активних сесій в Україні, у Uklon – 2,6 млн, Bolt – 1,7 млн. За даними Uber, сервіс також лідирував за кількістю скачувань в App Store і Google Play – 4,3 млн. В Uklon близько 3 млн завантажень, у Bolt – понад 2 млн.

З жовтня 2020 року Bolt запустив в Україні сервіс доставки їжі. Компанія почала конкурувати з уже існуючими сервісами, зокрема українським Rocket та іспанським Glovo. Цікаво, що у лютому 2019‑го запустився Uber Eats, але вже через рік пішов із ринку. 

Попит на доставку різко зріс із початком пандемії COVID-19. Український ринок торік збільшився у шість-сім разів у порівнянні з показниками попереднього року, пише AIN.UA.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд