Американський бренд спортивного одягу Nike вирішив піти з російського ринку, пишуть «Ведомости». Компанія не стала продовжувати франчайзингову угоду з Inventive Retail Group (IRG), якій належить найбільша у країні монобрендова мережа магазинів Nike.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Президент IRG Тихон Смиков розіслав співробітникам листа, з якого випливає, що Nike не може в найближчому майбутньому організувати постачання товарів до РФ.
- Всі магазини мережі будуть закриті після розпродажу запасів.
- PR-директор IRG Людмила Семушина підтвердила виданню, що постачання продукції Nike припинено, а сам товар перебуває у дефіциті.
- Ділова активність у РФ припинена, але компанія продовжує здійснювати всі виплати своїм співробітникам, сказав представник компанії.
Контекст
Російський футбольний клуб «Спартак» залишився без форми від Nike і не зіграє у ній наступного сезону. 12 травня Nike офіційно оголосив про припинення контракту із московським клубом, з яким працював з 2005 року.
Також залишає російський ринок Reebok. Російський підрозділ компанії було продано турецькому рітейлеру FLO Retailing. Угода вже закрита. Турки стали володарями більш ніж 100 точок продажу. Новий власник збирається перейменувати магазини, але зберегти бренд Reebok.
Раніше «Известия» з посиланням на джерело на ринку торгової нерухомості повідомили, що бренд Adidas готовий повернутися до Росії. За даними газети, Adidas змінив логістичні ланцюжки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.