фото: Starbucks
Категорія
Новини
Дата

Starbucks запускає лінійку кави з оливковою олією, почне з Італії, де не витримує конкуренцію з місцевими кав’ярнями

1 хв читання

фото: Starbucks

Корпорація Starbucks, найбільший у світі оператор кавʼярень, запустила лінійку напоїв з додаванням оливкової олії в Італії, щоб збільшити частку ринку в країні, де вона щосили намагається закріпитися, пише Bloomberg. Потім ці самі напої запропонують в інших країнах.

Ключові факти

  • Спочатку мережа продаватиме свою нову лінійку кави Oleato, яка включає напій на основі оливкової олії, приготований на пару з вівсяним молоком, тільки в Італії.
  • Пізніше цього року Starbucks планує запропонувати таку каву в США, Японії, на Близькому Сході та у Великій Британії, йдеться в повідомленні компанії.

Контекст

Starbucks відкрила свою першу кавʼярня в Італії у 2018 році та зосередилася на центральних точках у великих містах країни. Тоді як Starbucks приваблюють туристів, більшість італійців, як і раніше, воліють пити еспресо в тисячах невеликих сімейних кавових барів по всій країні.

Говард Шульц, який заснував Starbucks після своєї подорожі Італією, сказав, коли мережа відкрилася в країні, що «вона не збирається вчити італійців готувати каву».

У США Starbucks впроваджує інновації, створені в її дослідному центрі, щоб прискорити обслуговування та полегшити роботу своїх баристів, додаючи швидші блендери та швидші системи заварювання.

Минулого року американська мережа Dominoʼs Pizza Inc. пішла з Італії через сім років після відкриття першої піцерії, не витримавши конкуренції з місцевими ресторанами та сервісами доставки. Мережа хотіла завоювати клієнтів піцами в американському стилі, включаючи піцу з ананасами, а також зробила ставку на організовану службу доставки.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд