Корпорація Starbucks, найбільший у світі оператор кавʼярень, запустила лінійку напоїв з додаванням оливкової олії в Італії, щоб збільшити частку ринку в країні, де вона щосили намагається закріпитися, пише Bloomberg. Потім ці самі напої запропонують в інших країнах.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Спочатку мережа продаватиме свою нову лінійку кави Oleato, яка включає напій на основі оливкової олії, приготований на пару з вівсяним молоком, тільки в Італії.
- Пізніше цього року Starbucks планує запропонувати таку каву в США, Японії, на Близькому Сході та у Великій Британії, йдеться в повідомленні компанії.
Контекст
Starbucks відкрила свою першу кавʼярня в Італії у 2018 році та зосередилася на центральних точках у великих містах країни. Тоді як Starbucks приваблюють туристів, більшість італійців, як і раніше, воліють пити еспресо в тисячах невеликих сімейних кавових барів по всій країні.
Говард Шульц, який заснував Starbucks після своєї подорожі Італією, сказав, коли мережа відкрилася в країні, що «вона не збирається вчити італійців готувати каву».
У США Starbucks впроваджує інновації, створені в її дослідному центрі, щоб прискорити обслуговування та полегшити роботу своїх баристів, додаючи швидші блендери та швидші системи заварювання.
Минулого року американська мережа Dominoʼs Pizza Inc. пішла з Італії через сім років після відкриття першої піцерії, не витримавши конкуренції з місцевими ресторанами та сервісами доставки. Мережа хотіла завоювати клієнтів піцами в американському стилі, включаючи піцу з ананасами, а також зробила ставку на організовану службу доставки.
- Категорія
- Життя
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.