Американська мережа Dominoʼs Pizza Inc. пішла з Італії через сім років після відкриття першої піцерії, не витримавши конкуренції з місцевими ресторанами та сервісами доставки, повідомляє Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- 29 липня компанія припинила доставку із свого сайту в Італії, а 13 закладів Dominoʼs не відповідають на дзвінки та повідомлення, зазначає агентство.
- «Закриття стало несподіванкою для деяких клієнтів, які звернулися до італійських каналів мережі в соцмережах, запитуючи, чому їхні дзвінки та замовлення не виконуються або чому їхній місцевий заклад закрився», – йдеться в повідомленні.
- Dominoʼs зайшла на італійський ринок у 2015 році завдяки франчайзинговій угоді з ePizza SpA, у мережі були плани щодо відкриття 880 піцерій, завоювати клієнтів планували піцами в американському стилі, включаючи піцу з ананасами, а також ставку зробили на організовану службу доставки.
- Амбіційні плани зіштовхнулися із проблемами, оскільки традиційні піцерії швидко налагодили взаємодію зі спеціалізованими сервісами доставки їжі під час пандемії. Зокрема, Deliveroo Plc, Just Eat Takeaway.com NV та Glovo.
Контекст
У квітні суд у Мілані задовольнив прохання ePizza, оператора франшизи Dominoʼs в Італії, про захист від кредиторів терміном на 90 днів. Термін дії заходів, які не дозволяли кредиторам вимагати погашення боргу чи конфіскації активів компанії, сплив 1 липня. Відповідно до офіційних документів, подальших оновлень у судовому процесі не було.
Згідно з останньою звітністю, заборгованість компанії на кінець 2020 року становила $10,8 млн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.