Стрічка «F1» із Бредом Піттом стала найкасовішим фільмом Apple, зібравши $293 млн у світовому прокаті за перші 10 днів. Це більше, ніж повні збори попередніх флагманів компанії – «Убивці квіткової повні» Мартіна Скорсезе ($158 млн) і «Наполеона» Рідлі Скотта ($221 млн), пише профільне видання Variety.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Фільм про світ перегонів Формули-1 очолює рейтинг прокатних релізів Apple. Стрічка зібрала $57 млн у США і ще $146 млн у світі в перший вікенд, ставши найпотужнішим відкриттям компанії.
- Серед країн з найбільшими зборами – Китай ($22 млн), Велика Британія ($17,3 млн), Мексика ($12,3 млн), Франція ($11,5 млн) та Австралія ($9,8 млн).
- Фільм зняв режисер Джозеф Косінські («Top Gun: Maverick») з використанням камер IMAX безпосередньо на трасах Формули-1. Завдяки цьому покази на преміальних екранах дали $60 млн – понад 20% від загального бокс-офісу.
- Попри високі збори, фільм поки не вийшов на окупність: на виробництво витратили понад $250 млн, а ще близько $100 млн пішло на маркетинг.
- Проте хороші відгуки глядачів дають підстави очікувати на стабільну динаміку в прокаті, навіть на тлі конкуренції з новими блокбастерами, зокрема «Jurassic World Rebirth» і перезапусками франшиз «Супермен» та «Фантастична четвірка», зазначило видання.
Контекст
Для Apple «F1» став критично важливим релізом. Попередні дорогі кінопроєкти, як-от «Наполеон» та «Убивці квіткової повні», стали касовими провалами, що поставило під сумнів доцільність амбіцій Apple у великому кіно. У разі невдачі «F1» компанія могла зосередитися виключно на серіальному контенті для Apple TV+.
Попри позитивну динаміку «F1», Apple, ймовірно, не ухвалюватиме стратегічні рішення лише на його основі. Зі статком понад $3 трлн компанія може дозволити собі довгострокові експерименти, яких не можуть собі дозволити традиційні кіностудії. Успіх «F1» – це не лише шанс для Apple у кіно, а й сигнал для ринку: стримінгові гіганти не полишають амбіцій у кінотеатральному прокаті.
П’ять цікавих фактів про стрічку «F1», читайте в матеріалі Forbes Ukraine.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.