Категорія
Новини
Дата

TikTok запустить нові функції купівлі онлайн, плануючи конкурувати з Facebook на ринку електронної торгівлі

1 хв читання

Китайський сервіс коротких відеороликів TikTok планує агресивну експансію в електронну комерцію в США. Конкурувати сервіс буде з Facebook за допомогою нових функцій для купівлі онлайн, пише Financial Times.

📲 Forbes Ukraine у WhatsApp. Підписуйтесь й читайте головне про бізнес та економіку

Ключові факти

  • TikTok поінформував рекламодавців про намір запустити в 2021 році нові функції. Зокрема, можливість найпопулярнішим користувачам ділитися посиланнями на купівлю будь-яких товарів й автоматично отримувати комісію від продажів.
  • Сервіс також планує надати брендам можливість демонструвати каталоги своєї продукції без посередників.
  • Крім того, TikTok запустить «прямі трансляції» купівель – версію телеканалів для смартфонів. На них користувачі можуть купувати товари в кілька кліків після того, як побачать їх у зірок TikTok.
  • Соцмережа також прагне поліпшити свої інструменти для таргетингу реклами, включаючи відстеження інтересів користувачів.

Контекст

Нові інструменти посилять конкуренцію Facebook із TikTok, який раніше оголосив про партнерство з платформою електронної комерції Shopify. Минулого року Facebook представила інструменти для продажу в Instagram у деяких країнах, а також цифровий канал купівель на Facebook. Крім того, Instagram запустив новий формат «сторіз» під назвою Reels, який є копією TikTok.

Новації TikTok із настороженістю зустріли деякі рекламодавці, припускаючи, що рекламна система сервісу все ще перебуває в стадії розробки.

Водночас TikTok привабливий для брендів із великою і частково не охопленою іншими соцмережами аудиторією молодих людей. За даними маркетологів, 40% користувачів на TikTok не мають облікового запису Facebook і 63% не користуються Twitter.

Однак TikTok може зіткнутися з політичним тиском у США. Минулого року колишній президент Дональд Трамп пригрозив заборонити сервіс через можливі зв’язки з владою Китаю. Наразі залишається неясним ставлення адміністрації Джо Байдена до компанії. Хоча деякі рекламодавці вже стали сприймати TikTok спокійніше, зазначає Financial Times.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд