Китайський сервіс коротких відеороликів TikTok планує агресивну експансію в електронну комерцію в США. Конкурувати сервіс буде з Facebook за допомогою нових функцій для купівлі онлайн, пише Financial Times.
Список найбільших експортерів, рік війни Зеленського, пригоди Баффета в Україні, реанімація бізнесу Rozetka та ще два десятки ексклюзивних матеріалів. Forbes Україна випустив новий номер журналу. Купити його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.
Ключові факти
- TikTok поінформував рекламодавців про намір запустити в 2021 році нові функції. Зокрема, можливість найпопулярнішим користувачам ділитися посиланнями на купівлю будь-яких товарів й автоматично отримувати комісію від продажів.
- Сервіс також планує надати брендам можливість демонструвати каталоги своєї продукції без посередників.
- Крім того, TikTok запустить «прямі трансляції» купівель – версію телеканалів для смартфонів. На них користувачі можуть купувати товари в кілька кліків після того, як побачать їх у зірок TikTok.
- Соцмережа також прагне поліпшити свої інструменти для таргетингу реклами, включаючи відстеження інтересів користувачів.
Контекст
Нові інструменти посилять конкуренцію Facebook із TikTok, який раніше оголосив про партнерство з платформою електронної комерції Shopify. Минулого року Facebook представила інструменти для продажу в Instagram у деяких країнах, а також цифровий канал купівель на Facebook. Крім того, Instagram запустив новий формат «сторіз» під назвою Reels, який є копією TikTok.
Новації TikTok із настороженістю зустріли деякі рекламодавці, припускаючи, що рекламна система сервісу все ще перебуває в стадії розробки.
Водночас TikTok привабливий для брендів із великою і частково не охопленою іншими соцмережами аудиторією молодих людей. За даними маркетологів, 40% користувачів на TikTok не мають облікового запису Facebook і 63% не користуються Twitter.
Однак TikTok може зіткнутися з політичним тиском у США. Минулого року колишній президент Дональд Трамп пригрозив заборонити сервіс через можливі зв’язки з владою Китаю. Наразі залишається неясним ставлення адміністрації Джо Байдена до компанії. Хоча деякі рекламодавці вже стали сприймати TikTok спокійніше, зазначає Financial Times.