Китайський сервіс коротких відеороликів TikTok, який належить компанії ByteDance, тестує покупки всередині застосунку в Європі, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- ByteDance пропонує інструменти для прямих продажів користувачам прямо в застосунку.
- Доступ до опції в тестовому режимі отримали деякі європейські та британські бренди, в тому числі ритейлер Hype.
- ByteDance хоче повторити успіх свого китайського аналога TikTok – Douyin, в якому за перший рік користувачі купили товарів на $26 млрд
- Наразі невідомо, коли компанія офіційно запустить нову функцію.
Важливі цифри
ByteDance прагне до 2022 року обробляти транзакцій на понад $185 млрд за допомогою TikTok і Douyin. Торік обсяг продажів електронної комерції на Douyin досягли $26 млрд, пише JingDaily.
Контекст
Соцмережі в усьому світі намагаються захопити свою частку ринку онлайн-торгівлі, обсяг якої, за прогнозами eMarketer, може скласти в цьому році $5 трлн.
Нові інструменти TikTok посилять її конкуренцію з Facebook. Минулого року Facebook представила інструменти для продажу в Instagram у деяких країнах, а також цифровий канал купівель на Facebook. Крім того, Instagram запустив новий формат «сторіз» під назвою Reels, який є копією TikTok.
Застосунок TikTok у жовтні минулого року оголосив про партнерство з платформою електронної комерції Shopify. Як наслідок, під час перегляду відеороликів у TikTok можуть зʼявлятися рекламні кампанії продавців Shopify, і користувачі можуть відразу натиснути на вподобаний продукт, дізнатися про нього докладну інформацію і зробити замовлення.
TikTok привабливий для брендів із великою і частково не охопленою іншими соцмережами аудиторією молодих людей, пише Financial Times. За даними маркетологів, 40% користувачів на TikTok не мають облікового запису Facebook і 63% не користуються Twitter.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.