Категорія
Новини
Дата

TikTok тестує покупки всередині застосунку в Європі. Соцмережа конкуруватиме з Facebook на ринку електронної торгівлі

1 хв читання

Китайський сервіс коротких відеороликів TikTok, який належить компанії ByteDance, тестує покупки всередині застосунку в Європі, пише Bloomberg.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • ByteDance пропонує інструменти для прямих продажів користувачам прямо в застосунку.
  • Доступ до опції в тестовому режимі отримали деякі європейські та британські бренди, в тому числі ритейлер Hype.
  • ByteDance хоче повторити успіх свого китайського аналога TikTok – Douyin, в якому за перший рік користувачі купили товарів на $26 млрд
  • Наразі невідомо, коли компанія офіційно запустить нову функцію.

Важливі цифри

ByteDance прагне до 2022 року обробляти транзакцій на понад $185 млрд за допомогою TikTok і Douyin. Торік обсяг продажів електронної комерції на Douyin досягли $26 млрд, пише JingDaily.

Контекст

Соцмережі в усьому світі намагаються захопити свою частку ринку онлайн-торгівлі, обсяг якої, за прогнозами eMarketer, може скласти в цьому році $5 трлн.

Нові інструменти TikTok посилять її конкуренцію з Facebook. Минулого року Facebook представила інструменти для продажу в Instagram у деяких країнах, а також цифровий канал купівель на Facebook. Крім того, Instagram запустив новий формат «сторіз» під назвою Reels, який є копією TikTok.

Застосунок TikTok у жовтні минулого року оголосив про партнерство з платформою електронної комерції Shopify. Як наслідок, під час перегляду відеороликів у TikTok можуть зʼявлятися рекламні кампанії продавців Shopify, і користувачі можуть відразу натиснути на вподобаний продукт, дізнатися про нього докладну інформацію і зробити замовлення.

TikTok привабливий для брендів із великою і частково не охопленою іншими соцмережами аудиторією молодих людей, пише Financial Times. За даними маркетологів, 40% користувачів на TikTok не мають облікового запису Facebook і 63% не користуються Twitter.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд