На порталі «Дія» запустили послугу із реєстрації потенційних батьків, які хочуть всиновити дитину, повідомляє пресслужба сервісу.
Ключові факти
- Дана послуга є вже другою з усиновлення на порталі «Дія», раніше там запустили консультації, а відсьогодні – реєстрацію для потенційних батьків.
- Щоб зареєструватися онлайн треба увійти у свій кабінет на порталі «Дія», обрати там послугу «Усиновлення: реєстрація кандидатом». Далі треба заповнити анкету, вказавши дані про шлюб та чоловіка/дружину, фактичну адресу проживання та про дитину, яку ви хочете усиновити: стать, вік тощо.
- Необхідно також завантажте потрібні документи і перед надсиланням підписати заяву е-підписом.
- Далі заяву перевірятимуть працівники служби у справах дітей, це триватиме 5 робочих днів. Після цього служба у справах дітей завітає додому до заявника, щоб переконатися, що там може жити дитина.
- У «Дії» додають, що через повномасштабне вторгнення Росії багато дітей залишилися без батьків.
- «Водночас процес усиновлення дуже складний, бюрократичний та корумпований. Команда «Дії» працює над спрощенням цього, щоб якомога більше дітей змогли знайти родину», — кажуть у сервісі.
Контекст
Нещодавно міністерство цифрової трансформації додало нові послуги у застосунку та на порталі «Дія», зокрема з’явилися документи англійською мовою.
З нових документів зʼявиться посвідка на тимчасове/постійне проживання. У додатку додалося електронне пенсійне посвідчення, яке було видане після 2014 року. Таких людей майже 6,5 млн. Інші можуть оновити посвідчення у Пенсійному фонді й отримати документ у «Дії». Також можна буде подати запит на отримання посвідчень для людей з інвалідністю.
Користувачам також доступна послуга «шеринг техпаспорта». Її запустили в лютому, але призупинили.
Кількість користувачів у застосунку «Дія» вже перевищила 18 млн людей, до лютого було 14 млн.
У 2021 році на сайті та в застосунку «Дія» зʼявилося 12 нових послуг: призначення/перерахунок пенсії, оформлення субсидії, автоматична реєстрація ФОП, зміна місця реєстрації онлайн у форматі бета-тестування. До повномасштабної війни на порталі налічувалося 72 послуги, а в застосунку – дев’ять послуг та 15 цифрових документів.
Уже під час війни розробники запустили низку нових сервісів відповідно до потреб воєнного часу: «єДокумент», можливість отримати статус ВПО та подати заявку на грошову допомогу, заявити про пошкоджене через російську агресію майно тощо.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.