На порталі «Дія» запустили послугу із реєстрації потенційних батьків, які хочуть всиновити дитину, повідомляє пресслужба сервісу.
Ключові факти
- Дана послуга є вже другою з усиновлення на порталі «Дія», раніше там запустили консультації, а відсьогодні – реєстрацію для потенційних батьків.
- Щоб зареєструватися онлайн треба увійти у свій кабінет на порталі «Дія», обрати там послугу «Усиновлення: реєстрація кандидатом». Далі треба заповнити анкету, вказавши дані про шлюб та чоловіка/дружину, фактичну адресу проживання та про дитину, яку ви хочете усиновити: стать, вік тощо.
- Необхідно також завантажте потрібні документи і перед надсиланням підписати заяву е-підписом.
- Далі заяву перевірятимуть працівники служби у справах дітей, це триватиме 5 робочих днів. Після цього служба у справах дітей завітає додому до заявника, щоб переконатися, що там може жити дитина.
- У «Дії» додають, що через повномасштабне вторгнення Росії багато дітей залишилися без батьків.
- «Водночас процес усиновлення дуже складний, бюрократичний та корумпований. Команда «Дії» працює над спрощенням цього, щоб якомога більше дітей змогли знайти родину», — кажуть у сервісі.
Контекст
Нещодавно міністерство цифрової трансформації додало нові послуги у застосунку та на порталі «Дія», зокрема з’явилися документи англійською мовою.
З нових документів зʼявиться посвідка на тимчасове/постійне проживання. У додатку додалося електронне пенсійне посвідчення, яке було видане після 2014 року. Таких людей майже 6,5 млн. Інші можуть оновити посвідчення у Пенсійному фонді й отримати документ у «Дії». Також можна буде подати запит на отримання посвідчень для людей з інвалідністю.
Користувачам також доступна послуга «шеринг техпаспорта». Її запустили в лютому, але призупинили.
Кількість користувачів у застосунку «Дія» вже перевищила 18 млн людей, до лютого було 14 млн.
У 2021 році на сайті та в застосунку «Дія» зʼявилося 12 нових послуг: призначення/перерахунок пенсії, оформлення субсидії, автоматична реєстрація ФОП, зміна місця реєстрації онлайн у форматі бета-тестування. До повномасштабної війни на порталі налічувалося 72 послуги, а в застосунку – дев’ять послуг та 15 цифрових документів.
Уже під час війни розробники запустили низку нових сервісів відповідно до потреб воєнного часу: «єДокумент», можливість отримати статус ВПО та подати заявку на грошову допомогу, заявити про пошкоджене через російську агресію майно тощо.
![Мінцифри працює над власним необанком. Для чого потрібен та скільки може коштувати «Дія Банк» /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/1/72/2a2caead-ea36f4a2d3deee1633b39645ca2a5721.jpg?v=7784_2)
![В Україні працює кілька приватних медичних інформаційних систем. Як там захищені дані українців /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/2/64/d26b2009-2d86cffeeb73a23c87811d1837d19642.jpg?v=2169_1)
![Міст між арміями НАТО. Україна переводить військову логістику на натівську ІТ-систему LOGFAS. Наскільки складний цей шлях /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/a/6b/f1fb30d4-fa82eccc906a1b46b9b6d0e71351b6ba.jpg?v=4008_4)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.