Південна Корея оштрафувала компанії Google та Meta Platforms на мільйони доларів за порушення закону про конфіденційність на тлі побоювань щодо відсутності захисту особистої інформації в країні з високим рівнем цифровізації, пише Financial Times.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Державна комісія із захисту особистої інформації в середу заявила, що оштрафувала Google на 69,2 млрд вон ($50 млн) і Meta на 30,8 млрд вон ($22 млн) за збір особистої інформації без згоди користувачів та використання її для персоналізованої онлайн – реклами.
- Згідно із повідомленням, американські компанії не інформували належним чином користувачів платформи і не отримували їхньої згоди на збирання та аналіз поведінкової інформації про їхні дії в Інтернеті, щоб використовувати їх для персоналізованої реклами.
- Зазначається. що ці штрафи є найвищими, які накладаються за порушення закону країни про захист особистої інформації.
- Орган наказав технічним компаніям чітко інформувати користувачів перед збиранням та використанням їхньої особистої інформації для реклами та інших ділових цілей.
Контекст
Вчора стало відомо, що проти американського техногіганта Google готуються судові позови у ЄС та Великій Британії на загальну суму €25 млрд, пише The Guardian. Корпорацію звинувачують у нечесній конкуренції на ринку цифрової реклами.
У Великій Британії позов до Апеляційного трибуналу з питань конкуренції планує подати юридична фірма Humphries Kerstetter. За її даними, через антиконкурентну поведінку Google інформаційні сайти і малий бізнес втратили близько £7 млрд.
Водночас Google у коментарі виданню зазначила, що її інструменти допомагають вебсайтам знаходити потенційну аудиторію. Лише у Великій Британії це принесло 700 000 підприємств додаткові £55 млрд.
Google також звинувачують в обмані рекламодавців у США. Реклама – основне джерело доходу для Google, проте американський суд стверджує, що компанія багато років продавала її нечесно. Вже два роки суд США розслідує бізнес техгігантів – Apple, Google, Facebook та Amazon. Їх звинувачують у монополізації ринку та нечесній конкуренції.
Вперше прокурори США подали позов проти рекламного бізнесу Google у грудні 2020 року, але його деталі стали публічними лише у січні 2022-го, після розслідування The Wall Street Journal.
Суть обвинувачень така: щоб позбутися конкурентів та заробити більше, Google штучно підвищувала ціни для учасників рекламних аукціонів, а вторговані гроші витрачала на просування своїх VIP-клієнтів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.