Категорія
Новини
Дата

Google загрожують позови на €25 млрд у Великій Британії та ЄС. Техногіганта звинувачують у нечесній конкуренції

Проти американського техногіганта Google готуються судові позови у ЄС та Великій Британії на загальну суму €25 млрд, пише The Guardian. Корпорацію звинувачують у нечесній конкуренції на ринку цифрової реклами.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Компанію, яка є головним гравцем на ринку онлайн-реклами, звинувачують у зловживанні на ринку рекламних технологій, пов’язаних із координацією продажу рекламного простору онлайн.
  • Через неконкурентну поведінку Google місцеві та національні ЗМІ протягом тривалого часу зазнавали шкоди, пояснив Дам’єн Джераден з бельгійської юридичної фірми Geradin Partners, яка бере участь у підготовці позову в ЄС. 
  • У Великій Британії позов до Апеляційного трибуналу з питань конкуренції планує подати юридична фірма Humphries Kerstetter. За її даними, через антиконкурентну поведінку Google інформаційні сайти і малий бізнес втратили близько £7 млрд. 
  • Водночас Google у коментарі виданню зазначив, що його інструменти допомагають вебсайтам знаходити потенційну аудиторію. Лише у Великій Британії це принесло 700 000 підприємств додаткові £55 млрд.
  • «Ці позови є спекулятивними й опортуністичними. Коли ми їх отримаємо, то будемо рішуче боротися з ними», – наголосили в компанії.

Контекст

Google також звинувачують в обмані рекламодавців у США. Реклама – основне джерело доходу для Google, проте американський суд стверджує, що компанія багато років продавала її нечесно. Вже два роки суд США розслідує бізнес техгігантів – Apple, Google, Facebook та Amazon. Їх звинувачують у монополізації ринку та нечесній конкуренції.

Вперше прокурори США подали позов проти рекламного бізнесу Google у грудні 2020 року, але його деталі стали публічними лише у січні 2022-го, після розслідування The Wall Street Journal.

Суть обвинувачень така: щоб позбутися конкурентів та заробити більше, Google штучно підвищував ціни для учасників рекламних аукціонів, а вторговані гроші витрачав на просування своїх VIP-клієнтів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні