У ресторанах McDonaldʼs 15 березня у різних країнах світу стався системний збій. Зокрема, японський підрозділ компанії був змушений призупинити роботу великої кількості точок, передає Associated Press.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Корпорація McDonaldʼs заявила, що проблеми не були повʼязані з кібератакою. «Ми знаємо про технологічний збій, який вплинув на наші ресторани. Зараз питання вирішується», – йдеться у коментарі.
- Співробітник одного з ресторанів Мілану зазначив, що система закладу не функціонувала кілька годин, а її роботу допоміг відновити технічний фахівець.
- Сайт Downdetector зафіксував різке зростання кількості проблем із додатком McDonaldʼs.
Контекст
У грудні минулого року McDonald’s оголосив про співпрацю з Google, щоб покращити роботу своїх закладів за допомогою хмарних технологій та штучного інтелекту.
Передбачається, що у 2024 році тисячі ресторанів McDonald’s по всьому світу отримають оновлене обладнання та програмне забезпечення.
У межах цього партнерства компанія планує значні вдосконалення – від популярного мобільного застосунку до тисяч кіосків самообслуговування в ресторанах по всьому світу. McDonald’s також планує зосередитися на використанні ШІ для оптимізації своєї роботи.
У 2023 році виторг McDonaldʼs Corporation зріс на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року до $25,5 млрд. Чистий прибуток компанії у 2023 році досяг $8,5 млрд в порівнянні з $6,2 млрд за 2022 рік. Дохід від ресторанів, що управляються компанією, досяг $9,7 млрд (+11%), від франчайзингових ресторанів – $15,4 млрд (+9%).
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.