У ресторанах McDonaldʼs 15 березня у різних країнах світу стався системний збій. Зокрема, японський підрозділ компанії був змушений призупинити роботу великої кількості точок, передає Associated Press.
За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!
Ключові факти
- Корпорація McDonaldʼs заявила, що проблеми не були повʼязані з кібератакою. «Ми знаємо про технологічний збій, який вплинув на наші ресторани. Зараз питання вирішується», – йдеться у коментарі.
- Співробітник одного з ресторанів Мілану зазначив, що система закладу не функціонувала кілька годин, а її роботу допоміг відновити технічний фахівець.
- Сайт Downdetector зафіксував різке зростання кількості проблем із додатком McDonaldʼs.
Контекст
У грудні минулого року McDonald’s оголосив про співпрацю з Google, щоб покращити роботу своїх закладів за допомогою хмарних технологій та штучного інтелекту.
Передбачається, що у 2024 році тисячі ресторанів McDonald’s по всьому світу отримають оновлене обладнання та програмне забезпечення.
У межах цього партнерства компанія планує значні вдосконалення – від популярного мобільного застосунку до тисяч кіосків самообслуговування в ресторанах по всьому світу. McDonald’s також планує зосередитися на використанні ШІ для оптимізації своєї роботи.
У 2023 році виторг McDonaldʼs Corporation зріс на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року до $25,5 млрд. Чистий прибуток компанії у 2023 році досяг $8,5 млрд в порівнянні з $6,2 млрд за 2022 рік. Дохід від ресторанів, що управляються компанією, досяг $9,7 млрд (+11%), від франчайзингових ресторанів – $15,4 млрд (+9%).
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.