Нові правила реєстрації географічних зазначень в Україні набули чинності 16 серпня. Українські виробники, чия продукція має особливу якість завдяки своєму географічному походженню, зможуть зареєструвати географічні зазначення за чітко регламентованою процедурою, повідомила пресслужба Міністерства економіки.
Реєстрація географічних зазначень дозволить підтримати місцевий бізнес і фермерів, забезпечити конкурентні переваги продукції, що сприятиме економічному зростанню регіонів.
Деталі
- Наказ Мінекономіки, зареєстрований 24 липня 2024 року, встановлює чіткі вимоги до реєстрації географічних зазначень для сільськогосподарських товарів, харчових продуктів та спиртних напоїв.
- У нових правилах детально описано, хто має право на реєстрацію, які документи необхідно подати, і як оформити специфікацію товару.
- Нові правила адаптовані до регламентів ЄС, що означає, що українські географічні зазначення тепер можуть бути офіційно визнані і захищені на території ЄС. Це важливий крок для розвитку місцевих виробників і просування їх продукції на європейські ринки.
Контекст
Географічне зазначення – це назва місця, яка вказує на походження товару з певного регіону і підтверджує його особливі властивості, репутацію або характеристики, що залежать від цього місця. Це може бути, наприклад, відомий сорт вина або місцевий сир, який виготовляється тільки в певному регіоні.
Зараз у Держреєстрі України географічних зазначень 3133 географічні зазначення. Безпосередньо за національною процедурою зареєстровано 37 об’єктів, серед яких 29 географічних зазначень є винятково для товарів, що походять з території України.
Цьогоріч Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій зареєстрував нові географічні зазначення: «Херсонський кавун», «Закарпатський мед», «Баранину Фрумушика» та «Тихе вино Долина Фрумушика».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.