Категорія
Новини
Дата

Українські заводи з виробництва електропроводки для BMW та Porsche повернулися до 100% завантаження

Виробник електроджгутів для автомобілів французької компанії Nexans, який протягом першого кварталу 2022 року на своїх трьох виробничих майданчиках підтримував завантаження на рівні 85% потужностей, повернувся до 100% завантаження. Про це повідомляється у фінансовому звіті Nexans.

Ключові факти

  • «Протягом першого кварталу… наші обʼєкти продовжували працювати більш ніж на 85% їхньої номінальної потужності, і тепер бізнес повернувся в нормальне русло, що примітно в умовах війни», – цитують генерального директора Nexans Крістофера Герена в оприлюдненому фінзвіті.
  • Попри те, що заводи в Україні працювали у першому кварталі не на повну потужність, загалом напрям автомобільних джгутів компанії Nexans зріс на 15,6% порівняно з першим кварталом минулого року внаслідок збільшення частки ринку.

Контекст

Українські підприємства були одними з найбільших постачальників джгутів проводки до Європейського союзу. Відомі міжнародні компанії обирали для побудови своїх заводів прикордонні області на заході України через вигідне географічне положення, зручну логістику та порівняно недорогу робочу силу, писав Інститут досліджень авторинку.

Ідеться про японську Fujikura, французьку Nexans, німецьку Kromberg & Schubert, японські Yazaki та Sumitomo. Працювали в цій сфері й українські підприємства. На них виготовляли електропроводку для багатьох європейських автомобільних брендів – Opel, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Audi, Skoda, Porsche, Bentley та інші.

ТОВ «Електроконтакт Україна», що працює в Україні з 2007 року, – виробник кабельних мереж для автомобілів концернів BMW, Porsche, AUDI, VW. Материнською компанією є німецька Elektrokontakt GmbH, що входить до концерну Nexans. Має три виробничі підрозділи у Львівській області – у Бродах, Перемишлянах та Золочеві.

Через повномасштабне вторгнення Росії в Україні Fujikura призупинила виробництво, інші компанії працювали обмежено. У підсумку концерни Volkswagen і BMW скоротили обсяги та тимчасово закрили деякі складальні лінії. Зниження виробництва очікує Mercedes-Benz. Ризик багатомісячної перерви є також у виробництві вантажівок MAN.