Сервіс доставки готової їжі з ресторанів Rocket запустили у французькому місті Лілль та столиці Греції Афінах. Тепер компанія працює в п’яти країнах, в тому числі в Україні.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Замовляйте та отримуйте два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Рішення про вихід на ринки Франції та Греції компанія ухвалила на основі аналізу разом із PricewaterhouseCoopers, а також даних аналітичної платформи App Аnnie, зазначив Forbes.ua співзасновник Rocket Олексій Юхимчук. «Додатковою перевагою ринку Греції стало те, що Rocket уже працює на Кіпрі. Нам було легше з персоналом, так як у цих країнах говорять однією мовою», – зауважив він.
- У компанії відмовилися назвати вартість запуску.
- До кінця року Rocket планує запуститися в 10 країнах, в тому числі в Україні, розповів Forbes.ua співзасновник Rocket Станіслав Дмитрик. «Точно буде чотири країни з Європи, а одна країна, можливо, в іншому регіоні», – сказав він.
- За словами Юхимчука, Rocket у деяких містах України має частку 50%, в інших 40%, а застосунком компанії в Україні користуються понад 2 млн осіб у місяць.
Контекст
Український сервіс доставки Rocket було запущено в березні 2018 року в Дніпрі. З листопада 2019-го почав роботу в Києві. Нині він працює в 28 містах України і пʼяти країнах. У грудні 2020 року компанія вийшла на ринок Кіпру – доставка працює в Нікосії та Лімасолі, в квітні сервіс запустили в столиці Нідерландів Амстердамі. Серед партнерів – McDonaldʼs, KFC, «Пузата Хата» та ін. Засновники Rocket оцінюють проєкт у $100 млн. Велику ставку в Rocket роблять на ексклюзивні партнерства й гібридні моделі приготування їжі. Йдеться про так звані dark‑ та cloud‑кухні. Перше – це внутрішні бренди, які працюють на закритих кухнях, оптимізованих для максимального дешевого і швидкого готування їжі. Друге – те ж саме, але під здачу стороннім партнерам, які сплачують орендну ставку та комунальні. Ідею популяризував сервіс доставки Deliveroo, відкривши перші такі приміщення 2017 року. До 2030‑го, оцінює Euromonitor, обсяг ринку досягне $1 трлн.
Окрім Rocket на українському ринку працює іспанський сервіс швидкої доставки Glovo, який зайшов у жовтні 2018 року. Також у лютому 2019‑го запустився Uber Eats, а в липні на ринок зайшла вірменська група Menu Group. Обидві компанії пішли з ринку у 2020 році. Glovo оцінює свою частку на українському ринку приблизно у 80%, а їхній мобільний додаток завантажили понад 3 млн користувачів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.