Категорія
Новини
Дата

Український сервіс доставки Rocket запустили в Греції та Франції. Тепер компанія працює в п’яти країнах

1 хв читання

Сервіс доставки готової їжі з ресторанів Rocket запустили у французькому місті Лілль та столиці Греції Афінах. Тепер компанія працює в п’яти країнах, в тому числі в Україні.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • Рішення про вихід на ринки Франції та Греції компанія ухвалила на основі аналізу разом із PricewaterhouseCoopers, а також даних аналітичної платформи App Аnnie, зазначив Forbes.ua співзасновник Rocket Олексій Юхимчук. «Додатковою перевагою ринку Греції стало те, що Rocket уже працює на Кіпрі. Нам було легше з персоналом, так як у цих країнах говорять однією мовою», – зауважив він.
  • У компанії відмовилися назвати вартість запуску.
  • До кінця року Rocket планує запуститися в 10 країнах, в тому числі в Україні, розповів Forbes.ua співзасновник Rocket Станіслав Дмитрик. «Точно буде чотири країни з Європи, а одна країна, можливо, в іншому регіоні», – сказав він.
  • За словами Юхимчука, Rocket у деяких містах України має частку 50%, в інших 40%, а застосунком компанії в Україні користуються понад 2 млн осіб у місяць.

Контекст

Український сервіс доставки Rocket було запущено в березні 2018 року в Дніпрі. З листопада 2019-го почав роботу в Києві. Нині він працює в 28 містах України і пʼяти країнах. У грудні 2020 року компанія вийшла на ринок Кіпру – доставка працює в Нікосії та Лімасолі, в квітні сервіс запустили в столиці Нідерландів Амстердамі. Серед партнерів – McDonaldʼs, KFC, «Пузата Хата» та ін. Засновники Rocket оцінюють проєкт у $100 млн. Велику ставку в Rocket роблять на ексклюзивні партнерства й гібридні моделі приготування їжі. Йдеться про так звані dark‑ та cloud‑кухні. Перше – це внутрішні бренди, які працюють на закритих кухнях, оптимізованих для максимального дешевого і швидкого готування їжі. Друге – те ж саме, але під здачу стороннім партнерам, які сплачують орендну ставку та комунальні. Ідею популяризував сервіс доставки Deliveroo, відкривши перші такі приміщення 2017 року. До 2030‑го, оцінює Euromonitor, обсяг ринку досягне $1 трлн. 

Окрім Rocket на українському ринку працює іспанський сервіс швидкої доставки Glovo, який зайшов у жовтні 2018 року. Також у лютому 2019‑го запустився Uber Eats, а в липні на ринок зайшла вірменська група Menu Group. Обидві компанії пішли з ринку у 2020 році. Glovo оцінює свою частку на українському ринку приблизно у 80%, а їхній мобільний додаток завантажили понад 3 млн користувачів. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні