Категорія
Новини
Дата

«Укрзалізниця» вийшла на прибуток за підсумками 2021 року. Як вдалось компенсувати 1,4 млрд грн збитку за перше півріччя

1 хв читання

«Укрзалізниця» за підсумками 2021 року отримала 457,5 млн грн чистого прибутку проти майже 12 млрд грн чистого збитку у 2020 році. Дохід сягнув 86,6 млрд грн, повідомила пресслужба УЗ

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • «Укрзалізниця» за підсумками 2021 року отримала чистий прибуток в сумі 457,5 млн грн, дохід від реалізації зріс на 15%, до 86,6 млрд грн.
  • Дохід від вантажних перевезень збільшився на 11,2%, до 72,3 млрд грн, від пасажирських перевезень – на 50,7 %, до 6,23 млрд грн. EBITDA компанії минулого року зросла на 42,8%, до 14,5 млрд грн, маржа EBITDA – на 3,3 процентні пункти, до 16,7%.
  • «Укрзалізниця» має отримати 1,68 млрд грн чистого прибутку за підсумками 2022 року, що в 6,7 раза більше, ніж запланований аналогічний показник за 2021 рік, передбачено фінансовим планом компанії.
  • 1,4 млрд грн збитку за першу половину 2021 року УЗ вдалося компенсувати за рахунок приросту вантажопотоку, підвищення тарифу на вантажні перевезення і аукціонів із розподілу вагонів, сказав голова правління УЗ Олександр Камишін.

Контекст

За підсумками 2020 року УЗ отримала чистий збиток у розмірі 11,9 млрд грн, за аналогічний період 2019 року прибуток становив 2,99 млрд грн.

У серпні 2021 року міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявляв, що УЗ перебуває у найбільшій за всі роки свого існування кризі. Тоді ж Олександра Камишіна було призначено т. в. о. голови правління УЗ.

На початку вересня Тимчасова слідча комісія (ТСК) Верховної Ради, створена для перевірки та оцінки стану УЗ, заявляла, що топменеджмент держкомпанії необхідно терміново змінювати. Також ТСК пропонувала прискорити реформу УЗ та провести поділ за вертикаллю на пасажирські та вантажні перевезення. Пропонувалося запустити приватну тягу на колії загального користування та прискорити створення регулятора. 29 грудня Кабмін продовжив повноваження Камишіна до 31 березня 2022 року, Мінінфраструктури підпише з ним контракт.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд