Категорія
Новини
Дата

В «Дії» може зʼявитися віртуальний помічник «Надія». Федоров розповів про впровадження ШІ-технологій у держсервіси

1 хв читання

Міністерство цифрової трансформації працює над віртуальним помічником із робочою назвою «Надія», який, зокрема, може зʼявитися в «Дії». Про це заявив віцепремʼєр – голова Мінцифри Михайло Федоров на конференції «Надлюди» від Forbes.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Ключові факти

  • Федоров повідомив, що його команда спілкується з компанією OpenAI, щоб максимально автоматизувати й зробити зрозумілою мовою «відповідь на будь-яке ваше питання».
  • «Наприклад, ви говорите: «Надія, знайди ЦНАП поруч зі мною, який знаходиться в такому-то районі, в такому-то місті, і скажи, які послуги можна отримати». І тобі людською мовою максимально персоналізовано дається відповідь, де можна знайти цей ЦНАП і так далі», – зазначив віцепремʼєр.
  • За його словами, йдеться не лише про те, що можна отримати на порталі або в застосунку «Дія», а взагалі про будь-яку відповідь на питання, що стосується державних сервісів.
  • «Я поки не можу розповісти всю архітектуру, але, звичайно, ми не будемо використовувати персональні дані. Ми дизайнимо систему таким чином, щоб все було максимально безпечно, тому що це головний виклик. З точки зору технології, це буде максимально умовна локалізація», – розповів Федоров.
  • Більше про те, як Мінцифри збирається впроваджувати ШІ-технології у державні сервіси і як скоро це станеться, читайте тут.

Контекст

Мінцифри веде переговори з корпорацією Microsoft щодо інтеграції штучного інтелекту в «Дію», розповів раніше Федоров для «Forbes Україна» у ютуб-проєкті «Business Breakfast з Володимиром Федоріним». Команда Мінцифри вже зробила кілька телефонних дзвінків із Microsoft стосовно впровадження технологій для служби підтримки. У Мінцифри хочуть навчити ШІ оперативно й зрозумілою мовою давати відповіді щодо отримання послуг та того, як працює держава.

«Ми цю технологію точно будемо впроваджувати в нашому контакт-центрі, який комунікує з українцями. Також ми розглядаємо ШІ в світлі надання проактивних послуг і аналізу поведінки громадян», – додав Федоров.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні