Міністерство цифрової трансформації працює над віртуальним помічником із робочою назвою «Надія», який, зокрема, може зʼявитися в «Дії». Про це заявив віцепремʼєр – голова Мінцифри Михайло Федоров на конференції «Надлюди» від Forbes.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Федоров повідомив, що його команда спілкується з компанією OpenAI, щоб максимально автоматизувати й зробити зрозумілою мовою «відповідь на будь-яке ваше питання».
- «Наприклад, ви говорите: «Надія, знайди ЦНАП поруч зі мною, який знаходиться в такому-то районі, в такому-то місті, і скажи, які послуги можна отримати». І тобі людською мовою максимально персоналізовано дається відповідь, де можна знайти цей ЦНАП і так далі», – зазначив віцепремʼєр.
- За його словами, йдеться не лише про те, що можна отримати на порталі або в застосунку «Дія», а взагалі про будь-яку відповідь на питання, що стосується державних сервісів.
- «Я поки не можу розповісти всю архітектуру, але, звичайно, ми не будемо використовувати персональні дані. Ми дизайнимо систему таким чином, щоб все було максимально безпечно, тому що це головний виклик. З точки зору технології, це буде максимально умовна локалізація», – розповів Федоров.
- Більше про те, як Мінцифри збирається впроваджувати ШІ-технології у державні сервіси і як скоро це станеться, читайте тут.
Контекст
Мінцифри веде переговори з корпорацією Microsoft щодо інтеграції штучного інтелекту в «Дію», розповів раніше Федоров для «Forbes Україна» у ютуб-проєкті «Business Breakfast з Володимиром Федоріним». Команда Мінцифри вже зробила кілька телефонних дзвінків із Microsoft стосовно впровадження технологій для служби підтримки. У Мінцифри хочуть навчити ШІ оперативно й зрозумілою мовою давати відповіді щодо отримання послуг та того, як працює держава.
«Ми цю технологію точно будемо впроваджувати в нашому контакт-центрі, який комунікує з українцями. Також ми розглядаємо ШІ в світлі надання проактивних послуг і аналізу поведінки громадян», – додав Федоров.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.