Американська компанія з виробництва спортивних товарів завершила співпрацю з московським футбольним клубом «Спартак» через санкції УЄФА. Про це повідомляє пресслужба «Спартака».
Forbes Ukraine виповнюється три роки. До Дня народження ми проведемо YouTube-стрім "За лаштунками редакції" де розкажемо, як працює Forbes. Стрім відбудеться 30 березня о 19:00. Подивитись його можна за цим посиланням.
Ключові факти
- «Компанія Nike повідомила ФК «Спартак» про припинення спонсорського контракту в звʼязку з тим, що, відповідно до вердикту УЄФА, наш клуб не зможе брати участь у єврокубках наступного сезону», – йдеться в повідомленні.
- «Керівництво комерційного напряму «Спартака» веде роботу з пошуку нового постачальника екіпірування», – зазначається в повідомленні.
Контекст
Компанія Nike була технічним спонсором «Спартака» з 2005 року. У сезоні–2021/22 «Спартак» дійшов до 1/8 фіналу Ліги Європи, однак через війну Росії в Україні УЄФА відсторонив московський клуб від подальшої участі в турнірі.
Пізніше Союз європейських футбольних асоціацій оголосив про рішення не допустити російські клуби до участі в європейських клубних турнірах у рамках сезону–2022/23. Перше санкційне рішення було прийняте ФІФА. Воно передбачало те, що Росія може виступати в змаганнях без своєї назви, гімну та прапора. Однак це рішення не задовільнило футбольну спільноту – європейські країни оголошували про намір бойкотувати матчі проти Росії.