Категорія
Новини
Дата

Влада Китаю видалила сервіс таксі DiDi з магазинів застосунків через кілька днів після IPO в США. В чому причина?

Управління кіберпростору Китаю наказало магазинам застосунків видалити сервіс онлайн-замовлення таксі DiDi Chuxing. Кілька днів тому компанія провела одне з найбільших IPO в США за останнє десятиліття, пише Bloomberg.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, Diia.City United, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Такі компанії, як Apple, Huawei і Xiaomi, виключили DiDi зі своїх магазинів застосунків. Проте користувачі, які завантажили застосунок DiDi до початку обмежень (неділі), можуть і надалі користуватися послугами компанії. Таких налічується близько 500 млн.
  • Причиною обмеження DiDi стали серйозні порушення в зборі й використанні особистої інформації, зазначило Управління кіберпростору Китаю, не уточнюючи деталі. Рішення прийнято через два дні після початку перевірки DiDi щодо кібербезпеки.
  • DiDi вже заявила, що працює над виправленням діяльності відповідно до законодавства та планує вжити заходів для захисту особистої інформації користувачів.
  • Водночас компанія попередила, що видалення її застосунку з китайських магазинів негативно позначиться на доходах, пише BBC.
  • На тлі розслідування акції DiDi знизилися майже на 10% з моменту виходу на біржу в четвер, 1 липня, пише Forbes.

Контекст

Рішення Управління кіберпростору Китаю було прийнято після святкування 100-річчя комуністичної партії в Пекіні та через кілька днів після IPO DiDi, яке стало найбільшим лістингом китайської компанії в США з моменту дебюту Alibaba в 2014 році.

Хоча DiDi довелося погодитися на публічне розміщення за набагато нижчою ринкової вартістю, ніж передбачалося. Компанія дебютувала з оцінкою близько $67 млрд, а перший день на Нью-Йоркській фондовій біржі завершила з ринковою капіталізацією близько $75 млрд. Утім, це набагато менше оптимістичних очікувань у $100 млрд. Нижчу оцінку спровокувала увага до компанії з боку регулюючих органів Китаю ще до IPO. Зокрема, проти DiDi почало антимонопольне розслідування Державне управління з регулювання ринку Китаю (SAMR).

Окрім DiDi з тиском китайських регуляторів зіткнулися й інші великі технологічні компанії країни, включаючи Tencent, Alibaba та JD.com. Таким чином влада прагне приборкати економічну й соціальну міць китайських інтернет-гігантів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні