Управління кіберпростору Китаю наказало магазинам застосунків видалити сервіс онлайн-замовлення таксі DiDi Chuxing. Кілька днів тому компанія провела одне з найбільших IPO в США за останнє десятиліття, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Такі компанії, як Apple, Huawei і Xiaomi, виключили DiDi зі своїх магазинів застосунків. Проте користувачі, які завантажили застосунок DiDi до початку обмежень (неділі), можуть і надалі користуватися послугами компанії. Таких налічується близько 500 млн.
- Причиною обмеження DiDi стали серйозні порушення в зборі й використанні особистої інформації, зазначило Управління кіберпростору Китаю, не уточнюючи деталі. Рішення прийнято через два дні після початку перевірки DiDi щодо кібербезпеки.
- DiDi вже заявила, що працює над виправленням діяльності відповідно до законодавства та планує вжити заходів для захисту особистої інформації користувачів.
- Водночас компанія попередила, що видалення її застосунку з китайських магазинів негативно позначиться на доходах, пише BBC.
- На тлі розслідування акції DiDi знизилися майже на 10% з моменту виходу на біржу в четвер, 1 липня, пише Forbes.
Контекст
Рішення Управління кіберпростору Китаю було прийнято після святкування 100-річчя комуністичної партії в Пекіні та через кілька днів після IPO DiDi, яке стало найбільшим лістингом китайської компанії в США з моменту дебюту Alibaba в 2014 році.
Хоча DiDi довелося погодитися на публічне розміщення за набагато нижчою ринкової вартістю, ніж передбачалося. Компанія дебютувала з оцінкою близько $67 млрд, а перший день на Нью-Йоркській фондовій біржі завершила з ринковою капіталізацією близько $75 млрд. Утім, це набагато менше оптимістичних очікувань у $100 млрд. Нижчу оцінку спровокувала увага до компанії з боку регулюючих органів Китаю ще до IPO. Зокрема, проти DiDi почало антимонопольне розслідування Державне управління з регулювання ринку Китаю (SAMR).
Окрім DiDi з тиском китайських регуляторів зіткнулися й інші великі технологічні компанії країни, включаючи Tencent, Alibaba та JD.com. Таким чином влада прагне приборкати економічну й соціальну міць китайських інтернет-гігантів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.