Державне управління з регулювання ринку Китаю (SAMR) почало антимонопольне розслідування проти компанії DiDi Chuxing, яка володіє сервісом таксі DiDi. Розслідування почалося після того, як та подала заявку на IPO в США, пише CNBC.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Регулятор зʼясовує, чи використовувала DiDi антиконкурентні методи для витіснення більш дрібних конкурентів, повідомили джерела видання.
- Також SAMR вивчає на предмет прозорості механізм ціноутворення, який використовує DiDi .
- В оприлюдненому минулого тижня проспекті IPO DiDi повідомила, що вона і понад 30 інших китайських інтернет-компаній у квітні зустрічалися з регулюючими органами, включаючи SAMR.
- Тоді регулятори закликали компанії провести «самоінспекцію» і представити зобовʼязання з дотримання вимог законодавства.
- DiDi відзначила, що провела самоперевірку, а «відповідні урядові органи провели інспекції на місці». Проте попередила, що регулюючі органи можуть бути незадоволені результатами перевірки, а на неї потенційно можуть накласти штрафи.
- За даними джерел CNBC, DiDi вважала, що ціноутворення й недобросовісна конкуренція будуть розглянуті як відносно незначні порушення. Це вселило в компанію достатньо впевненості, аби розпочати IPO.
Контекст
Нещодавно DiDi Chuxing Technology подала заявку на IPO до Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC). Компанія очікує залучити $10 млрд при оцінці близько $100 млрд, що може стати найбільшим розміщенням акцій китайськими компаніями в США після виходу на біржу Alibaba в 2014 році.
Спочатку DiDi розглядала для свого IPO Гонконг. Однак зрештою відмовилася від цього плану на користь США. Частково такий вибір зроблено через побоювання, що заявка на IPO в Гонконзі може викликати більш пильну увагу з боку китайських регулюючих органів до бізнесу. Зокрема, використання неліцензованих транспортних засобів та водіїв, які працюють неповний робочий день, зазначає Reuters.
В останні місяці влада Китаю прагне приборкати економічну й соціальну міць китайських інтернет-гігантів. Зокрема, у листопаді 2020 року інша техкомпанія – Ant Group, яка є дочірньою компанією Alibaba Джека Ма, також планувала вихід на IPO загальною сумою близько $34,5 млрд, яке могло стати найбільшим у світі. Однак регулюючі органи КНР призупинили вихід на біржу. Пізніше SAMR Китаю оголосило про початок антимонопольного розслідування. У підсумку компанію було оштрафовано на $2,8 млрд. Це найбільший корпоративний штраф в історії країни.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.