Французька група Publicis Groupe, якій належать рекламні агентства Leo Burnett і Saatchi & Saatchi, зупиняють усі операції та інвестиції в Росії, повідомляє Adweek. Група також припиняє право власності своїх «дочок» у Росії – агенцій Starcom, Zenith та Leo Burnett. Компанія також допомагає українським співробітникам із візами, психологічною підтримкою та гарантіями зарплат.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Publicis Groupe оприлюднила план допомоги 350 українським робітникам. «Від систем сповіщення про небезпеку до психологічної допомоги, до допомоги з візами чи гарантуванням зарплат на увесь майбутній рік, ми продовжимо підтримувати їх та важко працювати над вирішенням їхніх проблем та негайної допомоги», – написала компанія в прессрелізі.
- Publicis Groupe також припиняє право власності своїх «дочок» у Росії – агенцій Starcom, Zenith та Leo Burnett. У всіх трьох агенціях працює 1200 осіб.
- Компанія «працювала над стратегією виходу» після початку Росією війни проти України. Але хотіла розробити стратегію підтримки для співробітників російських «дочок».
- Publicis Groupe передала свої російські агенції у власність Сергію Коптеву, який має «створити безпечні умови для наших колег, коли всі процеси раптово зупиняться».
Контекст
Французька група Publicis Groupe входить до «Великої четвірки» найбільших рекламних агенцій у світі. Раніше з російського ринку вийшли інші компанії з «четвірки» – WPP plc та The Interpublic Group of Companies. Але агенція Omnicom далі працює в Росії.
Виторг Publicis Groupe за 2021 рік складає 10,5 млн євро, згідно з даними компанії.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.