На початку березня в Україні запустили національний роумінг, який дозволяє приєднатися до мобільної мережі будь-якого оператора, якщо свій «не ловить». Раніше у роумінгу були доступні лише дзвінки та SMS, а з 13 березня – мобільний інтернет. Як ним скористатися
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
Ключові факти:
- Національний роумінг запустили три українські мобільні оператори – «Київстар», «Vodafone Україна» та lifecell.
- У роумінгу буде доступний мобільний 2G/3G інтернет на швидкості до 512 кбіт/с.
- Тарифи у національному роумінгу не змінюються: тобто, якщо треба швидко змінити оператора через поганий звʼязок, то оплата стягується відповідно до тарифного плану власного оператора.
Як підключитися до національного роумінгу:
Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо одразу не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, треба зробити це вручну.
Підключитися до національного роумінгу для абонентів «Київстар» та Vodafone можна лише налаштувавши телефон вручну. Ось як це зробити:
1. Відключити автовибір мережі.
- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
- на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell.
3. Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
4. Перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.
Підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі, тому оператори радять:
- Вимкнути автозавантаження в месенджері та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення у Play Market та App Store через мобільні мережі.
- У налаштуваннях смартфону можна заборонити додаткам, які працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік.
- Встановити меншу якість відео у YouTube та інших відеострімінгових сервісах.
- За наявності використовувати Wi-Fi.
- Важливо раз на день намагатися повернутися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши автовибір мереж.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.