Категорія
Новини
Дата

«Знаходять, як із лимона вичавити сік». Чечоткін вважає, що в умовах війни краще почуваються маленькі підприємці

Співвласник маркетплейсу Rozetka Владислав Чечоткін вважає, що в умовах війни найкраще почуваються маленькі підприємці, які «масово захоплюють ринок». Про це він сказав в інтервʼю Forbes.

🎂 День народження у нас — подарунки вам. Forbes Ukraine чотири роки, тому даруємо 44% знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом FORBES4 до 31 березня. Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Найкраще почуваються, на думку Владислава Чечоткіна, маленькі підприємці. Він звернув увагу на великих постачальників, на міжнародні компанії, які змушені перебудовувати процеси, шукати спосіб, як не втратити бізнес. Водночас маленькі підприємці масово захоплюють ринок, каже співвласник Rozetka: «Вони знаходять, як із лимона вичавити сік».
  • «Умовно, він торгував кросівками, а тепер берцями, або до цього велосипедами, а тепер карематами, біноклями і якимись системами фільтрації води. Це очікувано. І це цікава історія. Якщо бізнесу не заважати, то життя буде значно кращим», – вважає підприємець.
  • У Rozetka поменшало клієнтів, сказав Чечоткін, не назвавши цифри. «Найбільші втрати – Одеса та Харків. Це традиційні міста за партнерами. Я намагаюся цифри не казати. Але травень краще, ніж квітень. Квітень, звичайно, драматично краще, ніж березень. У березні були цифри, які я заявляв. На 20 березня у нас був обіг 23 млн грн. При тому що у грудні було 4 млрд грн», – повідомив бізнесмен.
  • Головна проблема Rozetka – війна в Україні, наголосив Чечоткін. «А друга проблема – це те, що через війну у нас споживачів поменшало. Ми бачимо це по цифрах. Третя проблема – це курс гривні. Але це все не означає, що ми не впораємося. Ми перебудуємося, але впораємося», – зазначив він.

Контекст

У березні Чечоткін, 43, відправив своїм співробітникам сумний лист. У ньому бізнесмен, який побудував разом із дружиною Іриною найбільшу в країні e-commerce платформу, назвав свою компанію «пікіруючим літаком». За перші тижні війни її виторг упав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн, склад було заблоковано, а покупці масово повертали товар. «Все, що ми з Ірою і з вами будували 18 років, все, чому ми присвятили своє життя, руйнувалося у нас на очах», – писав він.

Відтоді новини від Rozetka були більш оптимістичні. Вона вже відкрила 200 із 270 своїх відділень, а також повернула на роботу 4000 співробітників.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні