Категорія
Новини
Дата

«Знаходять, як із лимона вичавити сік». Чечоткін вважає, що в умовах війни краще почуваються маленькі підприємці

Співвласник маркетплейсу Rozetka Владислав Чечоткін вважає, що в умовах війни найкраще почуваються маленькі підприємці, які «масово захоплюють ринок». Про це він сказав в інтервʼю Forbes.

Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.

Ключові факти

  • Найкраще почуваються, на думку Владислава Чечоткіна, маленькі підприємці. Він звернув увагу на великих постачальників, на міжнародні компанії, які змушені перебудовувати процеси, шукати спосіб, як не втратити бізнес. Водночас маленькі підприємці масово захоплюють ринок, каже співвласник Rozetka: «Вони знаходять, як із лимона вичавити сік».
  • «Умовно, він торгував кросівками, а тепер берцями, або до цього велосипедами, а тепер карематами, біноклями і якимись системами фільтрації води. Це очікувано. І це цікава історія. Якщо бізнесу не заважати, то життя буде значно кращим», – вважає підприємець.
  • У Rozetka поменшало клієнтів, сказав Чечоткін, не назвавши цифри. «Найбільші втрати – Одеса та Харків. Це традиційні міста за партнерами. Я намагаюся цифри не казати. Але травень краще, ніж квітень. Квітень, звичайно, драматично краще, ніж березень. У березні були цифри, які я заявляв. На 20 березня у нас був обіг 23 млн грн. При тому що у грудні було 4 млрд грн», – повідомив бізнесмен.
  • Головна проблема Rozetka – війна в Україні, наголосив Чечоткін. «А друга проблема – це те, що через війну у нас споживачів поменшало. Ми бачимо це по цифрах. Третя проблема – це курс гривні. Але це все не означає, що ми не впораємося. Ми перебудуємося, але впораємося», – зазначив він.

Контекст

У березні Чечоткін, 43, відправив своїм співробітникам сумний лист. У ньому бізнесмен, який побудував разом із дружиною Іриною найбільшу в країні e-commerce платформу, назвав свою компанію «пікіруючим літаком». За перші тижні війни її виторг упав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн, склад було заблоковано, а покупці масово повертали товар. «Все, що ми з Ірою і з вами будували 18 років, все, чому ми присвятили своє життя, руйнувалося у нас на очах», – писав він.

Відтоді новини від Rozetka були більш оптимістичні. Вона вже відкрила 200 із 270 своїх відділень, а також повернула на роботу 4000 співробітників.

Матеріали по темі

26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні