Компанія Facebook обмежить способи вибору цільової аудиторії рекламної кампанії і методи вимірювання її результатів. Причина – нові правила Apple про відстеження даних користувачів.
⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося.
Ключові факти
- Apple планує 26 квітня випустити оновлення операційної системи iPhone iOS 14.5. Оновлення включає функцію App Tracking Transparency, яке змусить виробників застосунків запитувати дозвіл на доступ до IDFA користувача через спливаюче вікно.
- Через нову політику Facebook вводить низку змін, які торкнуться реклами мобільних додатків. Зокрема, не можна буде запустити таргетинг на певну аудиторію. Тож аби охопити користувачів iOS версій 14.5 і вище, рекламодавцям доведеться створити окремі кампанії.
- Крім того, Facebook не буде підтримувати довгі вікна атрибуції, де користувачі не матимуть повних даних про події і, ймовірно, не зможуть моделювати 28-денний клік, 28-денний перегляд та 7-денний перегляд.
- Facebook попереджає, що, у разі відмови власників пристроїв від стеження даних, охоплення аудиторії і кампанії можуть зменшуватися.
- При цьому Apple планує розширити свій рекламний бізнес на тлі нововведень, пише пише Financial Times.
- Нині компанія продає пошукову рекламу для App Store, що дає змогу розробникам платити за кращий результат у видачі. Наприклад, у пошуках «Twitter» основним результатом наразі є TikTok. Тепер же компанія додасть другий рекламний блок в App Store, що дасть можливість рекламодавцям просувати свої застосунки по всій мережі, а не у відповідь на конкретні запити.
Важливі цифри
Ринок інтернет-маркетингу минулого року склав $378 млрд, за даними Insider Intelligence. Наразі Apple заробляє близько $2 млрд на рік на пошуковій рекламі в App Store з 80% націнкою.
Контекст
2017 року Apple представила функцію ITP, яка використовує машинне навчання для блокування рекламних трекерів у браузері Apple Safari. Згодом компанія почала вимагати, щоб розробники застосунків відправляли детальну анкету про їхні методи забезпечення конфіденційності даних, які вони і сторонні партнери збирають.
У деяких країнах Apple зустріла опір щодо питання IDFA. У Франції рекламні компанії та видавці подали скаргу до антимонопольних органів. Вони стверджують, що плановий відхід від IDFA використовується як прикриття для антиконкурентної поведінки, щоб завдати шкоди невеликим технологічним компаніям.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.