Європейський фінтех-стартап Klarna, який надає можливість купити товар у розстрочку, залучив новий раунд фінансування. Компанію оцінили в понад $45,6 млрд, пише TechCrunch.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Компанія змогла залучити $639 млн інвестицій.
- Раунд фінансування очолив фонд Vision Fund 2 SoftBank. Також взяли участь існуючі інвестори Adit Ventures, Honeycomb Asset Management і WestCap Group.
- Нова оцінка $45,6 млрд на 47,3% більша в порівнянні з оцінкою Klarna в ході попереднього раунду фінансування на початку березня, коли компанія залучила $1 млрд.
- Також це на 330% більше, ніж оцінка компанії у $10,6 млрд під час раунду фінансування у вересні минулого року.
- Гендиректор і співзасновник Klarna Себастьян Семятковський сказав, що компанія активно зростає у США і планує частково використовувати новий капітал для продовження зростання.
- За словами Семятковського, компанія планує також розширити штат співробітників.
Довідка
Сервіс Klarna запустили в 2005 році шведи Себастьян Семятковський, Віктор Якобссон і Ніклас Адальберт. Засновники Klarna мали на меті надати такий сервіс споживачам, аби вони могли купувати зараз, а платити пізніше.
Вперше Klarna стала найдорожчою фінтех-компанією в Європі в серпні 2019 року, коли була оцінена в $5,5 млрд, залучивши $460 млн інвестицій, повідомляв Forbes.
Контекст
За останній рік Klarna активно зростала у США – нині понад 18 млн американських споживачів використовують Klarna. Це на 118% більше, ніж роком раніше. Klarna працює з 24 зі 100 найбільших роздрібних мереж США, що, за даними компанії, «більше, ніж у будь-кого з конкурентів».
Загалом, Klarna присутня на 20 ринках, має понад 90 млн активних користувачів у всьому світі, які здійснюють понад 2 млн транзакцій у день.
Це дає змогу компанії показувати вражаючі фінансові показники. У першому кварталі обсяг продажів Klarna склав $18,1 млрд у порівнянні з $9,9 млрд в першому кварталі минулого року. Всього за 2020 рік обсяг продажів склав $53 млрд.
Дохід Klarna в 2020 році перевищив $1 млрд. За словами Семятковського, хоча компанія була прибутковою протягом перших 14 років, останні два роки не була такою навмисно. «Ми значно збільшили інвестиції в наше зростання і технології», – сказав Семятковський.
Тільки в 2021 році Klarna вийшла на шість нових ринків, включаючи Францію і Нову Зеландію.
Найближчий конкурент Klarna у Європі – фінтех-стартап Revolut, який у лютому минулого року залучив $500 млн при оцінці в $5,5 млрд. А також Лондонський фінтех-стартап Checkout.com, який у січні оцінили в $15 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.