50 найкращих роботодавців 2021
В українському офісі французького FMCG‑гіганта відносини зі співробітниками, половина з яких працює дистанційно, будуються на довірі. Компанія вимірює не час, присвячений роботі, а результат. «Такий підхід забезпечив зростання продажів», – каже HR‑директорка Ірина Сітнікова. У компанії перестали ставити співробітникам цілі на рік. Тепер KPI визначають у межах шести місяців. «Короткострокові цілі дають можливість швидко побачити результат», – пояснює вона. Бонуси також тепер виплачують за півріччя. Щоб прискорити адаптацію нових співробітників, HR‑відділ впровадив мобільний застосунок – він знайомить працівників із культурою компанії, офісом, колегами і навіть дозволяє віртуально відвідати завод. За словами Сітнікової, процес адаптації в компанії скоротився з трьох місяців до чотирьох – двох тижнів.
50 найкращих роботодавців 2020
Українське представництво французького FMCG‑гіганта не прагне до уніфікації. Сюди запрошують людей із різними поглядами: тільки в процесі такої «конфронтації» народжуються найкращі ідеї, розповідає HR‑директор Ірина Сітнікова. Одна з важливих навичок, яких навчають співробітників, – брати до уваги відмінну думку і знаходити спільну мову з тими, хто дотримується кардинально протилежних поглядів. Інший напрям навчання – робота з даними та IT.
До ковід‑етапу в компанії ставляться як до марафону, а не до спринту. Центральний офіс, за одним із варіантів, утратить свою попередню роль, перетворившись на хаб для комунікацій і колаборації. Під час пандемії Danone не скоротив жодної людини. Співробітників в карантин забезпечували продуктовими наборами.