Співзасновниця мережі салонів краси G.Bar Лєра Бородіна
Категорія
Новини
Дата

За 2022 рік б’юті-бізнес G.Bar зріс на ринку Польщі на 394%, інший світ – на 192% – співвласниця Лєра Бородіна

1 хв читання

Співзасновниця мережі салонів краси G.Bar Лєра Бородіна

За 2022 рік мережа салонів краси G.Bar відкрила два нові салони в Україні та продовжила масштабування на світовому ринку. Про це Forbes розповіла співзасновниця мережі салонів краси G.Bar Лєра Бородіна у пʼятому епізоді «Business-Breakfast з Володимиром Федоріним».

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • За 2022 рік київський бізнес знизив свої оберти на 24%, каже Бородіна. За її словами, G.Bar закрився у Харкові, Миколаєві та один з двох салонів – в Одесі. Але при цьому відкрилися нові G.Bar в Ужгороді та Хмельницькому.
  • «За підсумками 2022 року Україна виросла на 1%», – коментує Бородіна. Польща зараз – другий ринок б’юті-простору G.Bar. Станом на сьогодні G.Bar доступний у шістьох великих містах Польщі: Варшаві, Кракові, Гданську, Познані, Вроцлаві й відкривається у Лодзі.
  • Ринок Польщі виріс на 394% до минулого року, весь інший світ – на 192%, говорить Бородіна.
  • Всього в команді G.Bar працює близько 1500 людей, київська команда – 269 людей. У Лос-Анджелесі, за словами Бородіної, чоловіки становлять 20% клієнтів, а в Києві – 1,5%.

Контекст

Б’юті-простір G.Bar заснували Лєра Бородіна і Сабіна Мусіна у 2015 році. G. Bar – мережа салонів краси, фішка яких – експрес-послуги за експертякості. G.Bar не перший сервісний бізнес Бородіної. У 2013 році вона заснувала сервіс оренди суконь Oh My Look!

За довоєнний рік бізнес Лєри Бородіної та Сабіни Мусіної згенерував $4,2 млн виручки (оборот усієї франчайзингової мережі G.Bar – $8,8 млн). За лютий–березень партнерки втратили майже 60% бізнесу – українські салони призупинили роботу, а з ринком Росії та Білорусі розпрощалися назавжди. Але через чотири місяці G.Bar упевнено стоїть на ногах. Російських франчайзі компенсували нові європейські партнери. 

На європейському ринку представлено по одному G.Bar в Іспанії, на Кіпрі, в Грузії і в Естонії. Київ досі залишається одним із основних каналів монетизації G.Bar. «Бізнес-франчайзинг належить нашим партнерам, в якому ми є керуючим офісом, – каже співзасновниця G.Bar. – Наші доходи – частина їх оборотів».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд