30 найбільших продавців в уанеті
Fozzy Group запустила маркетплейс MauDau у 2021 році. Наразі компанія напряму працює з 400 постачальниками, які пропонують кілька сотень позицій у категоріях «продукти і напої», «дитячі товари», «краса та здоров’я»,«зоотовари», «тютюн та алкоголь». В останній категорії MauDau став No1 серед онлайн-маркетів за асортиментом: активних найменувань на маркетплейсі близько 13 000.
На початку повномасштабної війни кількість замовлень на маркетплейсі зменшилася, проте в другому кварталі зросла на 25%, перевищивши довоєнний рівень. Загалом за 2022–2023 роки MauDau виріс у 4,5 раза. Спрацювали інвестиції в рекламу. Минулого року онлайн-ритейлер інвестував у промо на ТБ 6 млн грн, у диджитал – 15–20 млн грн, підрахували в компанії Dentsu Ukraine. У Rozetka рекламні витрати – 5 млн грн та 130–160 млн грн відповідно.