Ще перед війною Fozzy Group Володимира Костельмана та партнерів створила маркетплейс із дивною назвою MauDau. Інвестиції у проєкт могли сягнути понад 1 млрд грн. За два роки він виріс у чотири рази. Успіх?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Навесні 2023 року в Україні з’явився неологізм – «штукау». Цей термін, який вигадали копірайтери агентства Iamidea на замовлення ритейл‐стартапу MauDau, часто використовується для просування товарів, що можна замовити на однойменному сайті.
Маркетплейс, що почав працювати 2021-го, є частиною Fozzy Group, основний власник якої Володимир Костельман давній прихильник дивакуватого неймінгу. Наприклад, посада головного маркетолога у компанії звучить як «когнітивний директор», а сама назва Fozzy – це ім’я ведмедя з дитячої комедії «Маппет‐шоу».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.