Ще перед війною Fozzy Group Володимира Костельмана та партнерів створила маркетплейс із дивною назвою MauDau. Інвестиції у проєкт могли сягнути понад 1 млрд грн. За два роки він виріс у чотири рази. Успіх?
Навесні 2023 року в Україні з’явився неологізм – «штукау». Цей термін, який вигадали копірайтери агентства Iamidea на замовлення ритейл‐стартапу MauDau, часто використовується для просування товарів, що можна замовити на однойменному сайті.
Маркетплейс, що почав працювати 2021-го, є частиною Fozzy Group, основний власник якої Володимир Костельман давній прихильник дивакуватого неймінгу. Наприклад, посада головного маркетолога у компанії звучить як «когнітивний директор», а сама назва Fozzy – це ім’я ведмедя з дитячої комедії «Маппет‐шоу».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.