Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Модель Amazon від творців «Сільпо». За два роки війни маркетплейс MauDau з орбіти Fozzy Group виріс у 4,5 раза. Чому проєкт усе ще сильно відстає від конкурентів

4 хв читання

Команда MauDau: Олександр Василенко – СЕО (ліворуч), Олександр Дресв'янський – фіндир, Наталія Олійник – директорка з HR, Дмитро Москаленко – CPTO. /надано MAUDAU

Команда MauDau: Олександр Василенко – СЕО (ліворуч), Олександр Дресв'янський – фіндир, Наталія Олійник – директорка з HR, Дмитро Москаленко – CPTO. Фото надано MAUDAU

Ще перед війною Fozzy Group Володимира Костельмана та партнерів створила маркетплейс із дивною назвою MauDau. Інвестиції у проєкт могли сягнути понад 1 млрд грн. За два роки він виріс у чотири рази. Успіх?

Навесні 2023 року в Україні з’явився неологізм – «штукау». Цей термін, який вигадали копірайтери агентства Iamidea на замовлення ритейл‐стартапу MauDau, часто використовується для просування товарів, що можна замовити на однойменному сайті.

Маркетплейс, що почав працювати 2021-го, є частиною Fozzy Group, основний власник якої Володимир Костельман давній прихильник дивакуватого неймінгу. Наприклад, посада головного маркетолога у компанії звучить як «когнітивний директор», а сама назва Fozzy – це ім’я ведмедя з дитячої комедії «Маппет‐шоу».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд