Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Модель Amazon від творців «Сільпо». За два роки війни маркетплейс MauDau з орбіти Fozzy Group виріс у 4,5 раза. Чому проєкт усе ще сильно відстає від конкурентів

4 хв читання

Команда MauDau: Олександр Василенко – СЕО (ліворуч), Олександр Дресв'янський – фіндир, Наталія Олійник – директорка з HR, Дмитро Москаленко – CPTO. /надано MAUDAU

Команда MauDau: Олександр Василенко – СЕО (ліворуч), Олександр Дресв'янський – фіндир, Наталія Олійник – директорка з HR, Дмитро Москаленко – CPTO. Фото надано MAUDAU

Ще перед війною Fozzy Group Володимира Костельмана та партнерів створила маркетплейс із дивною назвою MauDau. Інвестиції у проєкт могли сягнути понад 1 млрд грн. За два роки він виріс у чотири рази. Успіх?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Навесні 2023 року в Україні з’явився неологізм – «штукау». Цей термін, який вигадали копірайтери агентства Iamidea на замовлення ритейл‐стартапу MauDau, часто використовується для просування товарів, що можна замовити на однойменному сайті.

Маркетплейс, що почав працювати 2021-го, є частиною Fozzy Group, основний власник якої Володимир Костельман давній прихильник дивакуватого неймінгу. Наприклад, посада головного маркетолога у компанії звучить як «когнітивний директор», а сама назва Fozzy – це ім’я ведмедя з дитячої комедії «Маппет‐шоу».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні