Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Модель Amazon від творців «Сільпо». За два роки війни маркетплейс MauDau з орбіти Fozzy Group виріс у 4,5 раза. Чому проєкт усе ще сильно відстає від конкурентів

4 хв читання

Команда MauDau: Олександр Василенко – СЕО (ліворуч), Олександр Дресв'янський – фіндир, Наталія Олійник – директорка з HR, Дмитро Москаленко – CPTO. /надано MAUDAU

Команда MauDau: Олександр Василенко – СЕО (ліворуч), Олександр Дресв'янський – фіндир, Наталія Олійник – директорка з HR, Дмитро Москаленко – CPTO. Фото надано MAUDAU

Ще перед війною Fozzy Group Володимира Костельмана та партнерів створила маркетплейс із дивною назвою MauDau. Інвестиції у проєкт могли сягнути понад 1 млрд грн. За два роки він виріс у чотири рази. Успіх?

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Навесні 2023 року в Україні з’явився неологізм – «штукау». Цей термін, який вигадали копірайтери агентства Iamidea на замовлення ритейл‐стартапу MauDau, часто використовується для просування товарів, що можна замовити на однойменному сайті.

Маркетплейс, що почав працювати 2021-го, є частиною Fozzy Group, основний власник якої Володимир Костельман давній прихильник дивакуватого неймінгу. Наприклад, посада головного маркетолога у компанії звучить як «когнітивний директор», а сама назва Fozzy – це ім’я ведмедя з дитячої комедії «Маппет‐шоу».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні