Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Збільшитись у 50 разів. Мрія засновника Perla Helsa Дениса Сахарова – побудувати світовий бренд БАДів на $100 млн. Який план?

4 хв читання

Денис Сахаров, засновник Perla Helsa. /надано Perla Helsa

Денис Сахаров, засновник Perla Helsa. Фото надано Perla Helsa

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

06:54 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 06:54

Шість років тому Денис Сахаров запустив бізнес із виробництва БАДів під брендом Perla Helsa. Більш конкурентний ринок годі й шукати. Як йому вдалося вижити у «червоному океані», де заправляють глобальні бренди, і побудувати мільйонний бізнес, що зростає на 100% на рік?

Купуйте передплату з економією 25% на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою, за ціною 1799 грн замість 2400 грн.

У 2013-му позичив у батька $3000, замовив 1000 чохлів для телефонів із китайського Taobao і продавав їх через соцмережі, розповідає про перший підприємницький досвід засновник бренду Perla Helsa Денис Сахаров, 31. Минулого року сумарний виторг Perla Helsa, що виготовляє та продає біологічно активні добавки (БАДи) і вітаміни, зріс більш ніж удвічі й перевалив за $2 млн.

На 60 млн грн компанія продає в Україні, на €500 000 – у ЄС. Не мало, враховуючи, що ринок біодобавок – типовий «червоний океан», де домінують великі світові бренди на кшталт Solgar і Now Foods.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні