Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
06:54 хвилин
Шість років тому Денис Сахаров запустив бізнес із виробництва БАДів під брендом Perla Helsa. Більш конкурентний ринок годі й шукати. Як йому вдалося вижити у «червоному океані», де заправляють глобальні бренди, і побудувати мільйонний бізнес, що зростає на 100% на рік?
Купуйте передплату з економією 25% на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою, за ціною 1799 грн замість 2400 грн.
У 2013-му позичив у батька $3000, замовив 1000 чохлів для телефонів із китайського Taobao і продавав їх через соцмережі, розповідає про перший підприємницький досвід засновник бренду Perla Helsa Денис Сахаров, 31. Минулого року сумарний виторг Perla Helsa, що виготовляє та продає біологічно активні добавки (БАДи) і вітаміни, зріс більш ніж удвічі й перевалив за $2 млн.
На 60 млн грн компанія продає в Україні, на €500 000 – у ЄС. Не мало, враховуючи, що ринок біодобавок – типовий «червоний океан», де домінують великі світові бренди на кшталт Solgar і Now Foods.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.