В липні 2022 року вздовж столичних доріг зʼявилось кілька десятків рекламних бігбордів, що сповіщали про відновлення навчання онлайн-інституту Projector. «Навіть у найтемніші часи людям необхідна освіта, без неї неможливо говорити про майбутнє та свободу», – каже засновник Олександр Трегуб. Вже навесні Projectorстив більшість курсів із IT, дизайну, та маркетингу.
За рік Projector запустив 24 нові навчальні програми і випустив 5 500 студентів. За кадром – повне переформатування проєктів, команд, закриття неактуальних напрямків. «Почали все з нуля: вивчення аудиторії та її потреб, аналіз ринку, пошук актуальних тем для освіти», – каже Трегуб. Це не перша трансформація бізнесу – на старті Projector був креативним простором із лекціями, а під час пандемії повноцінно перейшов онлайн.
З початку 2022-го команда зросла майже вдвічі – до 150 фахівців. У перші місяці вторгнення працівники Projector створили артбук «Telegraf. Креатив у війні» з воєнними роботами дизайнерів. Він пережив три перевидання, перекладався англійською та потрапив на полиці бібліотеки Білого дому.