Інноваційний продукт може виявитися невчасним. Щоб залишатися корисним клієнту, треба постійно змінюватись. Бути завжди в ресурсі й водночас викладатися на повну реально. Це висновки, які керівники інституту Projector зробили за допомогою літератури. Ось вісім книг, які допомогли команді побудувати бізнес-екосистему та поліпшувати навчальні продукти.
Протягом першого року повномасштабної війни команда інституту Projector зросла майже удвічі – до 150 фахівців. У жовтні 2023-го компанія Олександра Трегуба, Михайла Рибачука і Олександра Іванова оголосила про вихід на польський ринок; з 2024-го планують експансію до країн Східної Європи та Латинської Америки. Інститут має понад 120 програм і вісім факультетів, зокрема, таких як: реклама, графічний дизайн, менеджмент і маркетинг.
З 2015-го Projector пройшов шлях від стартапу до компанії з річним виторгом у 90–120 млн грн. Розвивати бізнес команді допомагали отримані з літератури знання. Ось вісім книг, які надихнули топменеджерів на зміни: про те, як забезпечити компанії стійке зростання, зробити інновації вчасними, а навчання – ефективним.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.