Співзасновники онлайн-інституту Projector Creative & Tech Institute Олександр Іванов, Олександр Трегуб, Михайло Рибачук /надано пресслужбою
Категорія
Свій бізнес
Дата

Новий дизайн освіти. Як побудувати онлайн-інститут на вісім факультетів та 120 курсів. Бізнес-історія Forbes Next250 – Projector

Співзасновники онлайн-інституту Projector Creative & Tech Institute Олександр Іванов, Олександр Трегуб, Михайло Рибачук Фото надано пресслужбою

Forbes Ukraine запустив новий проєкт Next250 – список компаній малого та середнього бізнесу, які визначатимуть економічний розвиток України. Ми розшукували підприємців з понад 1000 заявок. Остаточний список 250 компаній вийшов у липневому номері журналу Forbes і на сайті Forbes.ua. Пропонуємо вам історію учасника Next250 – українського онлайн-інституту Projector Creative & Tech Institute.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

На культовому фестивалі «Книжковий Арсенал» президент України Володимир Зеленський та перша леді Олена Зеленська придбали артбук «Telegraf. Креатив у війні». У перші місяці війни його створила команди видання Telegraf.Design та онлайн-університету Projector. Журнал задокументував воєнні роботи українських креативників та дизайнерів, говорить CEO Projector Олександр Трегуб.   

У 2015 році школу запустив Олександр Трегуб, 36, та Михайло Рибачук, 37, згодом у ролі кофаундера долучився Олександр Іванов, 37. До 2020 року компанія мала офлайн- та онлайн-школи. З початком пандемії всі курси мігрували в інтернет. Зараз у Projector їх понад 120, а поділени вони на вісім факультетів: реклама, розробка та наука про дані, графічний дизайн, дизайн інтерфейсів, менеджмент, маркетинг, візуальне мистецтво та гуманітарний факультет.

Куратори курсів — співробітники українських та міжнародних компаній: SoftServe, Just Eat Takeaway, Vimeo тощо. Упродовж курсу студенти розвʼязують реальні бізнес-проблеми для MacPaw, Kyivstar, Prom.ua, Preply, WIX та інших компаній. Наприклад, українському стартапу Reface студенти курсу Growth Analytics рахували показники для майбутніх точок росту.

За 2022 рік компанія запустила 24 нові навчальні програми й випустила 5 500 студентів. Команда компанії зросла майже вдвічі – до 150 фахівців. Виторг Projector у 2022 році за оцінкою Forbes — 90-120 млн грн. 

За кадром – повне переформатування проєктів, команд, закриття неактуальних напрямків на початку повномасштабного вторгнення. «Почали все з нуля: вивчення аудиторії та її потреб, аналіз ринку, пошук актуальних тем для освіти», – каже Трегуб. 

Президент України Володимир Зеленський та перша леді Олена Зеленська придбали артбук «Telegraf. Креатив у війні»

Президент України Володимир Зеленський та перша леді Олена Зеленська придбали артбук «Telegraf. Креатив у війні»

Навчання на більшості курсів Projector відновив у березні 2022-го. «Навіть у найтемніші часи людям необхідна освіта, без неї неможливо говорити про майбутнє та свободу», – каже Трегуб. 

На початку повномасштабного вторгнення українці активно пішли опановувати нові професії в IT-індустрії, що «закрила» минулий рік із рекордним показником експорту – $7,34 млрд. «Під час кожної кризи люди намагаються опанувати більш затребувані спеціальності», – говорила в інтерв’ю Forbes Анастасія Фролова, Country Manager SoftServe. 

Відповідаючи на попит, влітку 2022-го Мінцифри запустило проєкт IT Generation. Міністерство відібрало майже 30 шкіл, куди можна було подати заявку на опанування професії в IT. Серед них – Projector. Загалом навчання пройшли 2200 студентів станом на грудень 2022 року, повідомляв міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

За підтримки Мінцифри також запрацював освітній фонд для жінок Projector Foundation, розповідає Трегуб. У 2022 році він видав 424 стипендії на навчання. У травні 2023-го Projector також запустив чат-бот, який допомагає визначитися з професією в IT. 

Projector Creative & Tech Institute

Projector Creative & Tech Institute

Новий вектор розвитку – власне видавництво Projector Publishing, запущений 27 червня. Воно друкуватиме періодичні видання, книги українських авторів, освітню літературу й працюватиме винятково з українськими авторами, не видаючи переклади закордонних книжок. 

У роботі команди видавництва чотири проєкти, зокрема новий випуск журналу Telegraf, який придбав Зеленський на «Книжковому Арсеналі». Він увійшов у п’ятірку найпопулярніших видань про російсько-українську війну, прозвітував організатор фестивалю. Для журналу це не перші миті слави – раніше Telegraf потрапив на полиці бібліотеки Білого дому.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні