202 бізнес-чемпіони 2024
«В Україні Samsung – No1 на ринку споживчої електроніки», – каже топменеджер великого ритейл-гравця. У 2022-му корейський виробник втратив позиції, проте надолужив відставання: перебудував логістику зі складів у Європі, позбувшись воєнних ризиків. На нашому «білому» ринку смартфонів Samsung обігнав за виторгом свого основного конкурента – Apple. Але якщо врахувати продажі на «сірому» та велику частку неофіційних iPhone, першість за Apple, каже згаданий топменеджер. У 2023-му частка «сірих» iPhone сягнула 71%, казав СЕО «Фокстроту» Олексій Зозуля. Стратегія Samsung – максимально інтегрувати ШІ в усі категорії продуктів, каже СЕО «Samsung Україна» Денні Рю. У 2025-му в планах випустити ШІ-смартфони та розширити лінійку побутової техніки із ШІ-функціями.
100 найбільших приватних компаній 2021
Samsung уперше детально пояснив, чим займається його R&D‑підрозділ в Україні. З моменту заснування у 2009 році компанія інвестувала в київський центр розробки $365 млн і найняла близько 600 осіб, розповів у червні 2021 року СТО Samsung R&D Institute Ukraine Андрій Фусієнко. Підрозділ фокусується на розробках у сфері комп’ютерного зору, графіки й кібербезпеки. З моменту заснування центр подав 232 патентні заявки. Компанія вклала $1 млн у програми співпраці з київськими КНУ та КПІ, харківськими ХАІ і ХНУ.
100 найбільших приватних компаній 2020
2019 рік для глобального Samsung не назвеш успішним. Найбільшого у світі виробника мобільних телефонів тіснять китайські конкуренти, прибуток скоротився удвічі. Українська «дочка» відчуває себе комфортніше: її виручка за останні роки тільки зростає. За підсумками 2019 року чотири з 10 найпопулярніших смартфонів на сайті Rozetka.ua – з логотипом Samsung. Корейські апарати – найбільш ходові і в роздрібній мережі оператора Vodafone. Набір проблем теж стабільний. За даними GfK, чверть українського ринку побутової техніки та електроніки, або 20,5 млрд грн, у 2019 році склав так званий сірий імпорт. Найбільше в обхід офіційних каналів ввезли смартфонів (на 8,5 млрд грн) і телевізорів (3,2 млрд грн). Український Samsung, який втрачає на цьому істотну частку ринку, не сидить склавши руки: у 2020 році ввезені неофіційно телевізори Samsung втратили в Україні смарт‑функції.