Як зробити так, щоб ваші рекламні ролики дивились до кінця, а ваші продукти купували? Будьте прямими, показуйте свій продукт та не соромтесь неідеальності. Які креативні кампанії дійсно працюють, розповідає співзасновник та креативний директор агенції Taktika Роман Гурбанов
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Під час повномасштабної війни ми працюємо більше, ніж до неї, – каже креативник Роман Гурбанов. – За цей час креатив сильно змінився».
Гурбанов та Ілля Почкун – колишні вихідці з Banda Agency – заснували креативну агенцію Taktika в 2021-му. Через три роки їхня компанія увійшла до списку Forbes Next 250, а команда реалізувала близько 60 проєктів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.