Категорія
Життя
Дата

Forbes Digital

Не соромтеся бути прямими. Як зробити бренд помітним у 2025 році? Пʼять ознак сучасної реклами від співзасновника агенції Taktika Романа Гурбанова

3 хв читання

Роман Гурбанов на Форумі підприємців 2025 /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Співзасновник і креативний директор Taktika Роман Гурбанов назвав тренди в креативній рекламі 2025 року. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Як зробити так, щоб ваші рекламні ролики дивились до кінця, а ваші продукти купували? Будьте прямими, показуйте свій продукт та не соромтесь неідеальності. Які креативні кампанії дійсно працюють, розповідає співзасновник та креативний директор агенції Taktika Роман Гурбанов

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Під час повномасштабної війни ми працюємо більше, ніж до неї, – каже креативник Роман Гурбанов. – За цей час креатив сильно змінився».

Гурбанов та Ілля Почкун – колишні вихідці з Banda Agencyзаснували креативну агенцію Taktika в 2021-му. Через три роки їхня компанія увійшла до списку Forbes Next 250, а команда реалізувала близько 60 проєктів

Контриб'ютори співпрацюють із Forbes на позаштатній основі. Їхні тексти відображають особисту точку зору. У вас інша думка? Пишіть нашій редакторці Тетяні Павлушенко – [email protected]

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні