Перший продукт, який подружжя Костецьких випустило під власним брендом у 2018 році, – класичний гольф. Ольга обрала цей товар, спираючись на власну потребу. На першу партію витратили $20 000 заощаджень. За шість років Solmar від інтернет-магазину в Instagram, яким подружжя займалося самостійно, виріс до бізнесу із виторгом у третину мільярда гривень, де працює понад 170 осіб.
Фішка бренду – базовий гардероб і велика палітра кольорів. Колекції створюються в Україні, а відшиваються на фабриках Туреччини та Китаю. Це дозволяє виробляти великі обсяги продукції та відповідати на попит клієнтів, розповідають засновники.
Епідемія коронавірусу дозволила Solmar вийти в офлайн. Доки торгові центри стояли зачинені, Костецькі домовлялися про оренду на вигідних умовах. «Карантин для нас став часом можливостей. Із ноунейм-бренду в Instagram ми перетворилися на ритейлера із власною мережею», – говорить Ольга. Інша причина зростання – вихід з України міжнародних фешн-ритейлерів Inditex Group. Костецький визнає: з великими європейськими брендами було складно конкурувати.