Американські лобісти готові безкоштовно адвокатувати інтереси України. З ким вони зустрічаються та які цілі переслідують? Розбір Forbes Ukraine.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Американський лобізм зародився ще у ХІХ столітті. Цей термін популяризував 18-й президент США Улліс Грант, якому у лобі готелю Willard у Вашингтоні докучали люди, які щось просили та просували себе, йдеться у легенді на сайті готелю. За понад 150 років ринок лобізму став прозорим та врегулюваним і досяг обсягу у понад $2,3 млрд на рік, за даними Bloomberg.
Два базових закони – FARA та LDA – зобов’язують лобістів реєструватися, розкривати клієнта, винагороду та свою діяльність. Лобістські послуги у США може замовити практично будь-хто: від фізичної особи та ГО до приватних компаній, держорганів та урядів країн. Найбільше на лобі у США з 2016-го витратились представники Китаю – понад $446 млн, за даними Open Secrets.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.