На німецькій фешн-платформі Zalando можна знайти товари Ruslan Baginskiy, Sleeper, Ksenia Schnaider та інших українських брендів. Співпрацювати цей онлайн-ритейлер запропонував їм сам. Zalando щомісячно відвідують мільйони людей. Які особливості платформи та як привернути увагу до вашого бренду?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Ми працюємо над пошуком нових українських брендів», – повідомили Forbes у пресслужбі Zalando. Німецька платформа, заснована у 2008 році Робертом Ґентцом і Давідом Шнайдером, об’єднує власний ритейл та маркетплейс. Бренди можуть продавати одяг, взуття й аксесуари. Товарообіг за 2023-й – €14,6 млрд, свідчить фінансова звітність на сайті компанії.
Переваги роботи на Zalando – високий відсоток ST, гарна видимість та присутність на європейському ринку, розповідає засновниця бренду одягу Paskal Юлія Паскаль. Лист від Zalando з пропозицією співпраці виробник капелюхів Ruslan Baginskiy отримав улітку 2022 року, каже директорка з продажів Вікторія Семерей. Щосезону бренд їде до Парижу, щоб представити нову колекцію баєрам Zalando, додає вона.
Як працює Zalando та чому брендам цікаво продавати на платформі?
Не для всіх
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.