Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Маркетплейс заморожених страв «Гудфуд Вдома» запустився у Польщі. Його конкуренти на цьому ринку – українські Wesola Pani та Multicook. Як бізнес Гудкових боротиметься за клієнта

3 хв читання

Олександр Гудков, Гудфуд /надано пресслужбою

Олександр Гудков, співзасновник «Гудфуд Вдома» Фото надано пресслужбою

У серпні у Варшаві запрацював український маркетплейс заморожених страв Gudfood At Home. В Україні це бізнес із виторгом 32 млн грн у 2023 році і майже 20 000 клієнтів. Як засновники масштабували «Гудфуд Вдома» за кордон і як планують конкурувати за клієнта на новому ринку

За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!

«Коли ми вперше задумалися про масштабування «Гудфуд Вдома» (сервіс доставки заморожених страв – Forbes), були впевнені, що будемо експортувати нашу продукцію з України в Європу. Проте зрештою запустили виробництво», – розповідає співзасновник проєкту Олександр Гудков.

Gudfood At Home працює в тестовому режимі, але вже виконує по 15–30 замовлень на день, каже Гудков. В Україні ця цифра утричі більша – 100 щоденних замовлень.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд