У серпні у Варшаві запрацював український маркетплейс заморожених страв Gudfood At Home. В Україні це бізнес із виторгом 32 млн грн у 2023 році і майже 20 000 клієнтів. Як засновники масштабували «Гудфуд Вдома» за кордон і як планують конкурувати за клієнта на новому ринку
«Коли ми вперше задумалися про масштабування «Гудфуд Вдома» (сервіс доставки заморожених страв – Forbes), були впевнені, що будемо експортувати нашу продукцію з України в Європу. Проте зрештою запустили виробництво», – розповідає співзасновник проєкту Олександр Гудков.
Gudfood At Home працює в тестовому режимі, але вже виконує по 15–30 замовлень на день, каже Гудков. В Україні ця цифра утричі більша – 100 щоденних замовлень.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.