Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Маркетплейс заморожених страв «Гудфуд Вдома» запустився у Польщі. Його конкуренти на цьому ринку – українські Wesola Pani та Multicook. Як бізнес Гудкових боротиметься за клієнта

3 хв читання

Олександр Гудков, Гудфуд /надано пресслужбою

Олександр Гудков, співзасновник «Гудфуд Вдома» Фото надано пресслужбою

У серпні у Варшаві запрацював український маркетплейс заморожених страв Gudfood At Home. В Україні це бізнес із виторгом 32 млн грн у 2023 році і майже 20 000 клієнтів. Як засновники масштабували «Гудфуд Вдома» за кордон і як планують конкурувати за клієнта на новому ринку

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Коли ми вперше задумалися про масштабування «Гудфуд Вдома» (сервіс доставки заморожених страв – Forbes), були впевнені, що будемо експортувати нашу продукцію з України в Європу. Проте зрештою запустили виробництво», – розповідає співзасновник проєкту Олександр Гудков.

Gudfood At Home працює в тестовому режимі, але вже виконує по 15–30 замовлень на день, каже Гудков. В Україні ця цифра утричі більша – 100 щоденних замовлень.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні