Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Масштабуй це. 23 франшизи, які з’явилися на ринку під час великої війни (і що потрібно, аби інвестувати в них)

10 хв читання

23 франшизи, що з’явилися на ринку під час великої війни /колаж Анастасія Левицька

23 франшизи, що з’явилися на ринку під час великої війни Фото колаж Анастасія Левицька

Ринок франчайзингу поступово повертається до довоєнних показників. Хто з’явився на українському ринку під час повномасштабної війни і що їх об’єднує

Тренди ринку

 З початком повномасштабного вторгнення власники франшизи шукали можливості релокації в інші регіони України та виходу на закордонні ринки. «Приємно говорити про приріст клієнтів у 2023 році, але це не може бути релевантним порівнянням з 2022-м, – каже співзасновник консалтингової компанії «Франч» Роман Кирилович. – Після початку війни з РФ бізнес практично завмер».

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд