Українська дизайнерка Леся Верлінгієрі шила перші сукні в бабусиній хаті, закуповуючи частину метеріалів на ринку «Сьомий кілометр». У 2024 році її бренд Lever Couture обирають світові зірки. Як сукні дівчини з Одещини опинилися на червоній доріжці Голлівуду?
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Після інтервʼю Forbes Ukraine українська дизайнерка Леся Верлінгієрі, 41, вирушила в аеропорт. Квиток на рейс Лос-Анджелес – Мумбаї для неї замовили Анант та Радика Амбані. Привід – їхнє весілля. Анант Амбані – син найбагатшої сімʼї Індії, статки якої американський Forbes оцінює більш як у $113,8 млрд. Вбрання під замовлення для передвесільної вечірки Радики створила команда бренду з шести людей, троє з яких – українки. «Я ніколи раніше не бачила нічого подібного. Закохалася в сукню миттєво», – переказує слова Амбані під час весілля дизайнерка Верлінгієрі на прохання Forbes Ukraine.
Першу кутюрну колекцію для берлінського тижня моди Леся Верлінгієрі шила у бабусиній хаті в селі Білине Одеської області, купивши частину матеріалів на ринку «Сьомий кілометр». Колекція проклала шлях її бренду Lever Couture до світових знаменитостей.
Клієнти Lever Couture в 2024 році – акторка Міла Йовович, топмодель Гайді Клум, дружина Джеффа Безоса Лорен Санчес, співачки Бейонсе, Дженніфер Лопес та інші зірки. Виторг бренду в 2023 році – $500 000, говорить Верлінгієрі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.