Українська дизайнерка Леся Верлінгієрі шила перші сукні в бабусиній хаті, закуповуючи частину метеріалів на ринку «Сьомий кілометр». У 2024 році її бренд Lever Couture обирають світові зірки. Як сукні дівчини з Одещини опинилися на червоній доріжці Голлівуду?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Після інтервʼю Forbes Ukraine українська дизайнерка Леся Верлінгієрі, 41, вирушила в аеропорт. Квиток на рейс Лос-Анджелес – Мумбаї для неї замовили Анант та Радика Амбані. Привід – їхнє весілля. Анант Амбані – син найбагатшої сімʼї Індії, статки якої американський Forbes оцінює більш як у $113,8 млрд. Вбрання під замовлення для передвесільної вечірки Радики створила команда бренду з шести людей, троє з яких – українки. «Я ніколи раніше не бачила нічого подібного. Закохалася в сукню миттєво», – переказує слова Амбані під час весілля дизайнерка Верлінгієрі на прохання Forbes Ukraine.
Першу кутюрну колекцію для берлінського тижня моди Леся Верлінгієрі шила у бабусиній хаті в селі Білине Одеської області, купивши частину матеріалів на ринку «Сьомий кілометр». Колекція проклала шлях її бренду Lever Couture до світових знаменитостей.
Клієнти Lever Couture в 2024 році – акторка Міла Йовович, топмодель Гайді Клум, дружина Джеффа Безоса Лорен Санчес, співачки Бейонсе, Дженніфер Лопес та інші зірки. Виторг бренду в 2023 році – $500 000, говорить Верлінгієрі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.