Харків’янин Сергій Івін у 2016 році почав продавати інструменти для дерева з кузні партнера. Спершу вироби Fadir Tools зацікавили покупців на Etsy як аксесуари, а під час локдаунів стали відкриттям для різьбярів-аматорів у США, Європі та Австралії. Як підприємству вдалося перетворити традиційне ремесло на сталий бізнес у e-commerce?
Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня
Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням.
«Із стартового капіталу були ковадло, молот і гора вугілля», – розповідає засновник Fadir Tools Сергій Івін, 41.
До ковальства увагу менеджера з продажів упаковки привернуло хобі – Івін займався аматорськими розкопками. Під час однієї з вилазок у 2014-му знайшов хозарську сокиру IV–VI століть. «Тоді я зрозумів, що решту життя хочу працювати з металом», – написав підприємець на сайті Fadir Tools.
Влітку 2016-го звернувся до знайомого коваля Олексія Лізогуба. Ідея була продавати сокири і маленькі ножі з його кузні у США через маркетплейс Etsy. «Я проаналізував український ринок і зрозумів, що тут немає тренду на такі вироби. Зате у США ручна робота дуже цінується», – пояснює Івін.
Протягом 2014–2019 років кількість покупців на Etsy у світі зросла з 20 млн до 45,7 млн, писав Forbes Ukraine у грудні 2020-го. На березень 2024-го платформа налічувала 31 700 українських магазинів, за даними сервісу Koalanda. «Це майданчик для преміум-сегменту, до якого належать і товари Fadir Tools», – каже засновник агенції диджитал-маркетингу Promodo Олександр Колб.
Як вдалося побудувати на платформі сталий бізнес на десятки мільйонів гривень?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.