Харків’янин Сергій Івін у 2016 році почав продавати інструменти для дерева з кузні партнера. Спершу вироби Fadir Tools зацікавили покупців на Etsy як аксесуари, а під час локдаунів стали відкриттям для різьбярів-аматорів у США, Європі та Австралії. Як підприємству вдалося перетворити традиційне ремесло на сталий бізнес у e-commerce?
«Із стартового капіталу були ковадло, молот і гора вугілля», – розповідає засновник Fadir Tools Сергій Івін, 41.
До ковальства увагу менеджера з продажів упаковки привернуло хобі – Івін займався аматорськими розкопками. Під час однієї з вилазок у 2014-му знайшов хозарську сокиру IV–VI століть. «Тоді я зрозумів, що решту життя хочу працювати з металом», – написав підприємець на сайті Fadir Tools.
Влітку 2016-го звернувся до знайомого коваля Олексія Лізогуба. Ідея була продавати сокири і маленькі ножі з його кузні у США через маркетплейс Etsy. «Я проаналізував український ринок і зрозумів, що тут немає тренду на такі вироби. Зате у США ручна робота дуже цінується», – пояснює Івін.
Протягом 2014–2019 років кількість покупців на Etsy у світі зросла з 20 млн до 45,7 млн, писав Forbes Ukraine у грудні 2020-го. На березень 2024-го платформа налічувала 31 700 українських магазинів, за даними сервісу Koalanda. «Це майданчик для преміум-сегменту, до якого належать і товари Fadir Tools», – каже засновник агенції диджитал-маркетингу Promodo Олександр Колб.
Як вдалося побудувати на платформі сталий бізнес на десятки мільйонів гривень?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.