Франчайзі з багатьма точками можуть заробляти десятки тисяч доларів на місяць. Як працює їхня стратегія? Forbes розпитав підприємців, які купують франшизи оптом.
В Україні близько 600 франчайзерів і 33 000 партнерських об’єктів, розповідала засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук на Форумі підприємців Forbes. Близько 10% клієнтів Franchise Group купують декілька різних франшиз для диверсифікації бізнесу, каже вона.
Інші підприємці обирають розширюватись у межах одного бренду. «Переважно відкривають точку як роботу для себе чи сім’ї. Хто цілиться в більше об’єктів, дивляться на це як на бізнес», – говорить засновник консалтингової компанії Франч Роман Кирилович. Купити франшизи різних брендів і масштабувати їх – обирають до 5% українських франчайзі, припускає експерт. Це спосіб зменшити ризики та витрати при масштабуванні, кажуть опитані Forbes експерти у сфері.
Чому вони готові вкладати сотні тисяч доларів на рік у розвиток чужого бренду?
Зоопарк брендів
«У купівлю нових франшиз інвестую близько $170 000 на рік», – розповідає серійний підприємець Віктор, 49, не називаючи прізвища через небажання публічності. Перший досвід у франчайзингу – угорська мережа «Форнетті», що запустилась в Україні у 2004 році, каже він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.