Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«У нові франшизи інвестую близько $170 000 на рік». Ось підприємці, які купили десятки точок за франшизою. Чому це вигідно?

4 хв читання

франшиза Львівські круасани /Lviv Croissants

Як розбудувати власну мережу закладів під франшизами інших брендів? Фото Lviv Croissants

Франчайзі з багатьма точками можуть заробляти десятки тисяч доларів на місяць. Як працює їхня стратегія? Forbes розпитав підприємців, які купують франшизи оптом.

Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.

В Україні близько 600 франчайзерів і 33 000 партнерських об’єктів, розповідала засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук на Форумі підприємців Forbes. Близько 10% клієнтів Franchise Group купують декілька різних франшиз для диверсифікації бізнесу, каже вона. 

Інші підприємці обирають розширюватись у межах одного бренду. «Переважно відкривають точку як роботу для себе чи сім’ї. Хто цілиться в більше об’єктів, дивляться на це як на бізнес», – говорить засновник консалтингової компанії Франч Роман Кирилович. Купити франшизи різних брендів і масштабувати їх – обирають до 5% українських франчайзі, припускає експерт. Це спосіб зменшити ризики та витрати при масштабуванні, кажуть опитані Forbes експерти у сфері. 

Чому вони готові вкладати сотні тисяч доларів на рік у розвиток чужого бренду?

Зоопарк брендів 

«У купівлю нових франшиз інвестую близько $170 000 на рік», – розповідає серійний підприємець Віктор, 49, не називаючи прізвища через небажання публічності. Перший досвід у франчайзингу – угорська мережа «Форнетті», що запустилась в Україні у 2004 році, каже він.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд