Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«У нові франшизи інвестую близько $170 000 на рік». Ось підприємці, які купили десятки точок за франшизою. Чому це вигідно?

4 хв читання

франшиза Львівські круасани /Lviv Croissants

Як розбудувати власну мережу закладів під франшизами інших брендів? Фото Lviv Croissants

Франчайзі з багатьма точками можуть заробляти десятки тисяч доларів на місяць. Як працює їхня стратегія? Forbes розпитав підприємців, які купують франшизи оптом.

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

В Україні близько 600 франчайзерів і 33 000 партнерських об’єктів, розповідала засновниця консалтингової компанії Franchise Group Мирослава Козачук на Форумі підприємців Forbes. Близько 10% клієнтів Franchise Group купують декілька різних франшиз для диверсифікації бізнесу, каже вона. 

Інші підприємці обирають розширюватись у межах одного бренду. «Переважно відкривають точку як роботу для себе чи сім’ї. Хто цілиться в більше об’єктів, дивляться на це як на бізнес», – говорить засновник консалтингової компанії Франч Роман Кирилович. Купити франшизи різних брендів і масштабувати їх – обирають до 5% українських франчайзі, припускає експерт. Це спосіб зменшити ризики та витрати при масштабуванні, кажуть опитані Forbes експерти у сфері. 

Чому вони готові вкладати сотні тисяч доларів на рік у розвиток чужого бренду?

Зоопарк брендів 

«У купівлю нових франшиз інвестую близько $170 000 на рік», – розповідає серійний підприємець Віктор, 49, не називаючи прізвища через небажання публічності. Перший досвід у франчайзингу – угорська мережа «Форнетті», що запустилась в Україні у 2004 році, каже він.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні