З початку повномасштабної війни заводи Coca-Cola і PepsiCo зазнали пошкоджень через воєнні дії. Однак Coca-Cola вдалося збільшити виторг на 48% і обігнати свого основного конкурента PepsiCo. У чому секрет?
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Під час повномасштабної війни Coca-Cola обігнала свого традиційного конкурента PepsiCo в Україні. У 2022 році виторг Coca-Cola вперше за щонайменше пʼять років став більшим за PepsiCo – 8,4 млрд грн проти 6,8 млрд грн. Різниця – 23,5%, свідчать дані YouControl. За підсумками 2023-го розрив у виторгу між компаніями збільшився майже вдвічі.
«Про те, що ми – лідери ринку, дізналися з посту у Telegram [голови фінкомітету Ради] Данила Гетманцева», – говорить директор з корпоративних звʼязків та сталого розвитку Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії і Молдові Андрій Бублик.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.