З початку повномасштабної війни заводи Coca-Cola і PepsiCo зазнали пошкоджень через воєнні дії. Однак Coca-Cola вдалося збільшити виторг на 48% і обігнати свого основного конкурента PepsiCo. У чому секрет?
🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком
Під час повномасштабної війни Coca-Cola обігнала свого традиційного конкурента PepsiCo в Україні. У 2022 році виторг Coca-Cola вперше за щонайменше пʼять років став більшим за PepsiCo – 8,4 млрд грн проти 6,8 млрд грн. Різниця – 23,5%, свідчать дані YouControl. За підсумками 2023-го розрив у виторгу між компаніями збільшився майже вдвічі.
«Про те, що ми – лідери ринку, дізналися з посту у Telegram [голови фінкомітету Ради] Данила Гетманцева», – говорить директор з корпоративних звʼязків та сталого розвитку Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії і Молдові Андрій Бублик.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.